Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین،‌ ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته میزبان محمد یزدی‌زاده، کارآفرین حوزه نرم‌افزار بود. وی در زمان حضور خود در برنامه ماه مهمانی خدا از تجربیات و شکست‌های کاری‌اش گفت و لازمه‌های موفقیت در کارآفرینی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. او همچنین به دلایل اصلی موفقیت خود در این راه اشاره کرد و در ادامه به رسم همیشگی برنامه جشن رمضان تعهد پذیرش و استخدام چند تن از مددجویان را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارآفرین گفت: من در زمینه تخصصی تهیه ابزارهای ارتباطی در حوزه نرم‌افزار فعالیت دارم که ارتباط مشتریان را با یکدیگر هوشمندانه‌تر می‌کند. کار ما در سال ۹۴ آغاز شد.  سرمایه من در آغاز راه ۴۵ میلیون تومان بود. در آخر سال ۹۴ تمامی سرمایه اولیه‌ام از بین رفت چون نگرش استانداردی نداشتم. شخصا پیشنهاد می‌کنم هرکه می‌خواهد کارآفرین موفقی باشد باید ابتدا کارمند بسیار خوبی باشد. افراد باید ابتدا دغدغه‌های شغلی را در جای دیگر بشناسند، با محیط کار آشنا شوند و تجربه لازم را به دست بیاورند تا بتوانند در نهایت به‌صورت استاندارد در حوزه مورد نظر کارآفرینی کنند. 

محمد یزدی‌زاده ادامه داد: پس از شکست اولیه من در کار، پدرم از من حمایت کرد و توانستم به راه خود ادامه دهم. انگیزه من برای شروع کارآفرینی و ادامه آن علاقه بسیار عمیق به توسعه کسب‌وکار بود. زمانی که کارمند بودم با مدیری کار می‌کردم که به من بسیار بها داد؛ این موضوع باعث شد باور پیدا کنم که می‌توانم کسب‌وکار خود را شروع کنم. متاسفانه بسیاری از مدیران مجموعه‌ها چنین رفتاری با کارمندان نمونه خود ندارند و بیشتر سعی می‌کنند آن‌ها را در کار خود نگه دارند.

وی در پایان اظهار کرد: ما حاضریم برای سال ۱۴۰۱ سه نفر از مددجویان را در مجموعه خود استخدام کنیم تا بتوانند در آنجا فعالیت خود را آغاز کنند و در مسیر موفقیت قرار گیرند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه‌کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود، شب گذشته با حضور یک کارآفرین روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با محمد یزدی‌زاده به گفت‌وگو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئوها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

کد خبر 668940 برچسب‌ها ماه رمضان تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ماه رمضان تلویزیون صدا و سیما محمد یزدی زاده جشن رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی والنسیا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کند.

لواندوفسکی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی را در پیروزی بارسلونا برابر والنسیا ایفا کند و پس از پایان بازی هم به نظر می‌رسید که از عملکردی که در ترکیب این تیم داشت و نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه کردند راضی است.

این ستاره لهستانی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «مهمترین اتفاق برای ما این بود که بتوانیم کمترین فاصله را با حریفان حفظ کنیم. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبالی هجومی ارائه کنیم و گل‌های بسیاری به ثمر برسانیم.

فکر می‌کنم عملکرد خوبی در نیمه دوم داشتیم و توانستیم به خوبی فضاهای مورد نیاز را پیدا کنیم. پیش از ضربه آزاد با فران تورس صحبت کردم و از او خواستم که به من اعتماد کند. حالا بی‌صبرانه منتظر بازی بعدی هستیم.»

دیگر خبرها

  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند