Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:18:27 GMT

شهدای حرم مطهر رضوی جانشان را برای جهاد تبیین فدا کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۸۶۸

شهدای حرم مطهر رضوی جانشان را برای جهاد تبیین فدا کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری روز یک شنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان اصلانی و دارایی که در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: علت عصبانیت دشمنان از روحانیان شهید جهادی حمله تروریستی حرم مطهر رضوی این بود که این شهدا با فتنه دشمن در حاشیه شهر مقابله می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این شهدای گرانقدر مقابل نقشه‌های دشمن قرار گرفتند و برنامه‌های آنان را خنثی کردند از این رو هدف کینه دشمن هم قرار گرفتند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهید مطهری، شهید ثانی و شهید اول از جمله شهدایی بودند که در راه روشنگری و ترویج دین به شهادت رسیدند و این دو شهید نیز در حرم مطهر رضوی به خاطر اندیشه، افکار و نگاه ولایی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه مسلمان و مؤمن دارای اصولی است و هیچ گاه از این اصول تخطی نمی‌کنند، گفت: مؤمن و مسلمان اهل حق است و برای دعوت دیگران در این راه مبارزه و تلاش می‌کند که این خصوصیت از شاخصه‌های مکتب مولای متقیان است.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: مسلمان واقعی به مکتب امام سجاد (ع) پیوند خورده و برای رسیدن به کمال از مجموعه بزرگ راهنمای بشری این امام همام (صحیفه سجادیه) استفاده می‌کنند که در این مکاتب الهی همواره بر مردم داری و مبارزه با خشونت تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در انتها گفت: انتقام و قتل در هیچ یک از مکاتب الهی جایی ندارد و مؤمن پایبند ارزش‌های آسمانی و مخالف خرافه گویی و گناه است.

کد خبر 5463905

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نوری امام جمعه بجنورد شهید ترور ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این نا امیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت‌گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

سردار سید هاشم غیاثی طی سخنانی در این دوره اظهار داشت: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت رسانی بهتر به مردم است، مردمی که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمانها وفادار هستند.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت مقام معلم و کارگر و اشاره به اینکه اینان دو قشر خدوم نظام و انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد : معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب حرکت می کنند.

غیاثی خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که مقام معظم رهبری فرمودند: «جهش تولید با مشارکت مردم»؛ این یعنی همان الگوی بسیج، این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم معظم له باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاههای مقاومت بسیج در ادارات ، تصریح کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم را مسموم کرده است و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز ضمن بزرگداشت مقام معلم و نیز هفته کار و کارگر، اظهار داشت: فلسفه این مراسم به عنوان دوره آموزشی و توانمندسازی فرماندهان بسیج ادارات یک نگاه کاملاً تخصصی در حوزۀ تعریف کار در جهت وظیفه مشترک با تسهیل امور مردم در ادارات، بیان دیدگاه‌ها، تعامل و هم‌افزایی بین دستگاهی دولتی است.

زارعی با تأکید بر رفع مشکلات و مسئله‌ها کمک و خدمت رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: فرماندهان بسیج در ادارات حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند و پایه مهم آن فقط مردم می‌باشند که هدف اصلی از این دوره های آموزشی تبیین مشارکت و جلب رضایت مردم است.

وی بیان کرد: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین است که مردم عزیز از آن محرومند و برای جهت نیل به سمت تعالی و پیشرفت با استفاده از ظرفیت درون سازمانی که اعضای بسیج ادارات در واقع همان کارکنان، مسئولان، معاونین و کارشناسان خود دستگاه‌هاست، دارد.

گفتنی است؛ دوره توانمندسازی معرفتی شناختی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه های هفت گانه مشهد مقدس با همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) در عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج در تسهیل امور در دوایر دولتی استان و با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد