Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@16:30:56 GMT

اعلام نتایج طرح پیش فروش محصولات سایپا؛ فردا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۸۷۷

اعلام نتایج طرح پیش فروش محصولات سایپا؛ فردا

تین نیوز

 با حضور نهاد‌های نظارتی، قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله محصولات شاهین. جی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس، کوییک. اس، کوییک آر با گیربکس معمولی و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سایپانیوز، در طرح پیش فروش محصولات سایپا ۹۰ هزار و ۷۳۷ نفر شرکت کردند که ۸۱ هزار و ۵۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح ۱۶ هزار و ۳۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح ۲ هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین. جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۵ هزار و ۲۵۰ دستگاه ساینا. اس، ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک. اس، هزار و ۸۵۰ دستگاه کوییک. آر با گیربکس معمولی و هزار و ۴۰۰ دستگاه وانت سایپا عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۵ هزار و ۱۵۳ نفر شرکت کردند که ۵ هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۴ هزار و ۹۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، قرعه کشی انجام نشد.

اسامی منتخبان طرح پیش فروش سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی فردا صبح ۲۲ فروردین ماه بر روی سایت رسمی گروه سایپا منتشر خواهد شد و منتخبین به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت. همچنین اسامی طرح پیش فروش یکساله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال کشور و پس از ۳ روز کاری اعلام خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح‌های پیش فروش، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سایپا تین خودرو پیش فروش سایپا پیش فروش سایپا طرح پیش فروش محصولات سایپا گیربکس معمولی طرح پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند. 

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد. 

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ افزایش قیمت شاهین و کوییک در بازار
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان