Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم استقلال تهران در چارچوب مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۰:۳۰ فرداشب در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران خواهد بود.

نشست خبری ساکت الهامی از ساعت ۱۶ در هتل پارسیان آزادی برگزار شد و قرار بود فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم میزبان نیم ساعت پس از تیم حریف در نشست خبری حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی اما امروز با تاخیر حدود ۱۵ دقیقه‌ای در محل نشست خبری حضور یافت و پیش از شروع نشست از خبرنگاران درخواستی داشت. او از خبرنگاران درخواست کرد تا ماجرای تاخیرش را مطرح نکنند تا بازیکنانش که به آنها توصیه زیادی برای نظم و انضباط دارد از این موضوع باخبر نشود.

سرمربی استقلال در پایان نشست خبری هم درحالیکه هنوز تصویرش در حال پخش بود ابه خبرنگاران تاکید کرد که قول داده اید که این ماجرا را رسانه ای نکنید.

کد خبر 668943 برچسب‌ها خبر مهم فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم فرهاد مجیدی باشگاه استقلال نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر

آفتاب‌‌نیوز :

خطیر برکنار شد، این تیتر اغلب رسانه‌های ورزشی در پایان هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور بود. رسانه‌ها با انتشار تصویر صورتجلسه نوشتند در جلسه هیات مدیره استقلال با حضور افضلی، سمیعی و حیدرزاده که در هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، خطیر برکنار و سمیعی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

این در حالی بود که خطیر اعلام کرد که در دفتر کارش حضور دارد و هیچ ابلاغی هم به دستش نرسیده است. نکونام هم گویا در آسمان و در مسیر برگشت به تهران موضع گیری کرد و گفت که استقلال به آرامش رسید و همه در هواپیما خوشحال بودند.

با این حال صفحه رسمی باشگاه استقلال که پیش از این همواره درباره اخبار منتشر شده موضع گیری می‌کرد درباره این اتفاق مهم هیچ واکنشی نشان نداد و در این باره سکوت کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • واکنش عجیب باشگاه استقلال به برکناری شبانه خطیر
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم