Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@22:35:27 GMT

تغییرات عجیب در ترکیب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۷۹۳۹

تغییرات عجیب در ترکیب پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه امروز میزبان آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی در این دیدار تیمش را هدایت می‌کند که بابت دو تساوی اخیر در لیگ برتر و تفاضل ۶ امتیازی با استقلال تهران فشار زیادی را تحمل می‌کند دنبال پیروزی در جام حذفی و ایجاد آرامش و روحیه مضاعف در تیمش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصمیم دارد در بازی امروز احمد گوهری را که عملکرد قابل قبولی در بازی قبلی داشت در چارچوب دروازه تیم حفظ کند.

وحدت هنانوف نیز بار دیگر به قلب دفاع پرسپولیس باز می‌گردد تا زوج فرشاد فرجی را تشکیل دهد. رامین رضائیان و سعید آقایی نیز مدافعان کناری این تیم را تشکیل می‌دهند.

رضا اسدی پس از چند بازی حضور در ترکیب اصلی بار دیگر روانه نیمکت می‌شود تا میلاد سرلک در کنار کمال کامیابی نیا بازی کند. احسان پهلوان و مهدی ترابی نیز همچنان در میدان حضور خواهند داشت اما این بار امید عالیشاه به جای مهدی عبدی در خط حمله قرار می‌گیرد تا بتواند به شیرزود تمیروف برای شکستن طلسم گل نزدن با پیراهن پرسپولیس کمک کند.

تمیروف در حالی شانس اول گلزنی برای پرسپولیس محسوب می‌شود که در ۳۱۵ دقیقه گذشته که پیراهن این تیم را بر تن داشته است موفق به انجام این کار نشده است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپولیس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس

تیپ های عجیب هواداران در فوتبال دنیا به جذابیتی برای این رشته ردی سکوها بدل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تماشاگران با ماسک‌ها، تزئینات و بعضا قیافه‌های عجیب سعی در جلب توجه عکاسان و خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه ها دارند اما به تازگی در لیگ ایران هم این رقابت شدت یافته است و شاهد ابزار و گریم‌های عجیب و غریب هواداران هستیم. 

در بازی اخیر پرسپولیس ، امیرحسین خیرخواه عکاس سرشناس و پرکار ورزشی ، تصویری جالب از تیپ سرخپوستی یک زن هوادار ثبت کرده که واکنش کاربران را در پی داشته است. 

 

دیگر خبرها

  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان