Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خوزستان، گفت: نظارت بر احقاق حقوق عامه همانند گذشته و با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود که البته برای تحقق آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان است. خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  علی دهقانی،رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این دیدار بیان کرد: اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های تحولی قوه قضاییه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان خوزستان است و تلاش ما بر این است تا عمل به این منویات به بهترین شکل در دادگستری استان انجام شود.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم، مبارزه جدی با فساد و تعامل سازنده با تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌ها، از دیگر اولویت‌های این دستگاه است.

رئیس دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه به دنبال ایجاد امنیت و آرامش پایدار برای مردم استان هستیم، تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که نظارت بر احقاق حقوق عامه همانند گذشته و با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود که البته برای تحقق آن نیاز به همکاری همه دستگاه‌های خدمت‌رسان در استان است.

وی افزود: از انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ای که می‌تواند در ایجاد تحول در دستگاه قضایی استان ثمربخش باشد، حتما استفاده و بهره خواهیم برد.

در ادامه صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: مقابله با گرانفروشی به ویژه در بخش کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و عوامل آن در بازار، از اقداماتی است که ذیل برنامه‌های نظارت بر حقوق عامه قرار گرفته و با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: به زودی در همین خصوص شعبه ویژه‌ای در دادسرا راه‌اندازی می‌شود تا به پرونده‌ها با سرعت بیشتر و بهتری رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت مبارزه قاطعانه با فساد در زمینه‌های مختلف، بیان کرد: طی سال‌های اخیر مردم به قوه قضاییه امیدوارتر شده‌اند و باید این امید به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

وی افزود: نظارت بر حقوق عامه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و با توجه به اینکه این مسئولیت یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی است، باید در استان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. بیشتر بخوانید دادستان مرکز خوزستان در میز خدمت نماز جمعه اهواز به مشکلات مردم رسیدگی کرد نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: باید برخورد با مفسدان اقتصادی کلان که به مردم فشار می‌آورند، جدی قاطع و مستمر باشد و انتظار ما از دستگاه قضایی این است که نظارت‌های مستمر و اثر بخش را نسبت به گذشته افزایش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اظهار کرد: دستگاه قضایی باید در کنار قوه مجریه پیگیر حل و فصل مسائل اقتصادی و گرانی‌های اخیر باشد و با مسئولانی که در این زمینه کم کاری و یا ترک فعلی می‌کنند، برخورد کند.

وی همچنین بر ضرورت مقابله قاطع دستگاه قضایی با زمین خواری، استمرار در نظارت بر آزاد سازی سواحل و برخورد قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، تاکید کرد و خواستار برخورد‌های جدی و اقدامات بازدارنده در این خصوص شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: قوه قضاییه دستگاه قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دستگاه قضایی دادگستری استان خوزستان رئیس کل دادگستری دستگاه قضایی ولی فقیه حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند