Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیرحسین بنی احمد  گفت: بر همین اساس پذیرش، نسخه نویسی و نسخه‌پیچی بیمه شدگان تامین اجتماعی، صرفاً به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و نسخ کاغذی از اول اردیبهشت ماه قابل پرداخت نیست.

او همچنین از حذف دفترچه‌های درمانی و تجویز نسخ الکترونیکی در مراکز طرف قرارداد به عنوان یک اقدام بزرگ نام برد و گفت: باتوجه به الزام سراسری طرح نسخه الکترونیک از اول دیماه ۱۴۰۰ و اطلاع رسانی‌های قبلی و همچنین فعالیت‌های انجام شده در راستای رفع اشکالات طرح، نسخ کاغذی به از چرخه حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان می‌گوید: از اول خرداد ۱۴۰۱ تمامی منو‌های تایید نسخ در پورتال معاونت درمان غیرفعال می‌شود،   موسسین داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک بایستی از این تاریخ به بعد ثبت، تأیید و ارسال نسخ دارویی و پاراکلینیک را تنها از طریق نرم افزار داروخانه و مراکزپاراکلینیک (بواسطه api فعال) انجام دهند.

به گفته این مقام مسئول، در این مدیریت درمان، در خرید خدمت درمان بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نقش راهبردی دارد و  این مدیریت تا پایان سال ۱۴۰۰ با بیش از ۲ هزار ۳۰۰ موسسه درمانی دولتی وخصوصی در استان طرف قرار داد بود و خدمات مورد نیاز درمانی بیمه شدگان را خریداری کرد.

در این آیین که جمعی از روسای اداره‌ها و کارشناسان اسناد پزشکی حضور داشتند مریم حیدریان به عنوان سرپرست معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی معرفی و از زحمات دکتر صادق فیلی شوهانی سرپرست پیشین قدردانی شد.

حدود ۲.۵میلیون نفر از جمعیت ۴.۷میلیون نفری خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی نسخه کاغذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول چراغ سحر بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: زمان صعود کوهنوردان، بامداد ۱۲ اردیبهشت بوده و مراسم اختتامیه این المپیاد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور مدیران کشوری و استانی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان داشت: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان وصعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا عنوان کرد.

کد خبر 6093429

دیگر خبرها

  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • کشف روش‌های درمانی بالقوه بیماری کلیه پلی‌کیستیک
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل