Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش پومسه کشورمان گفت: بعد از درخشش در رقابت های تیمی 3 نفره مسابقات قهرمانی آسیا، به دنبال سکونشینی در رقابت‌های قهرمانی جهان هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، حسین بهشتی ملی پوش پومسه کشورمان با اشاره به تمرینات ملی پوشان برای حضور در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان در بالاترین سطح ممکن است و اکثر کشورهای صاحب‌نام در این رویداد مهم، شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با تمرینات خوبی که پشت سرگذاشتیم، بتوانیم بهترین نتیجه را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم.

قهرمان پومسه کشورمان در مورد پیش بینی اش از عملکرد خود در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد: به لطف خداوند متعال با تمرینات مستمر تمام تلاشمان را می کنیم تا در این رقابت‌ها مدال آوری کنیم.  پیشتر در مسابقات قهرمانی پومسه آسیا 2021 به میزبانی کشور لبنان در بخش تیمی توانستیم مدال طلا را کسب کنیم؛ بنابراین موفقیت در این رویدادها نیز دور از دسترس نیست.

ملی پوش اصفهانی کشورمان با اشاره به حضور 5 پومسه رو اصفهانی در اردوی تیم ملی، بیان کرد: اصفهان در بخش آقایان 5 نماینده در تیم ملی پومسه دارد و دلیل اصلی حضور اصفهانی‌ها در تیم ملی پومسه سرمایه گذاری پیشکسوتان از سال های گذشته در این رشته ورزشی بوده  و واقعا در این راستا شهید قورچانی زحمت زیادی کشیده است. تلاش‌های این شهید بزرگوار و سایر زحمت کشان جامعه تکواندو، زمینه ساز این مهم بوده است تا در تمام رده های سنی شاهد پومسه روهای صاحب عنوان باشیم و اکنون، ملی پوشان اصفهانی بالای 10 عنوان جهانی و آسیایی در اردوی تیم ملی حاضر هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رقابت های قهرمانی جهان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند