Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:20:58 GMT

پیگیر حقابه دائمی پیشوا از خط پدافندی ماملو هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۸۱۰۵

پیگیر حقابه دائمی پیشوا از خط پدافندی ماملو هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک نوری عصر یکشنبه در در جلسه کمیته ایمنی آب که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد، با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی بهترین راهکار برای ترویج مصرف بهینه آب است اظهار داشت: دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی، مناسب‌ترین ظرفیت برای این فرهنگ‌سازی هستند که باید با ابزار هنر نسبت به این امر اهتمام ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجیک نوری با بیان اینکه تأمین آب در سه بخش شرب، کشاورزی و صنعت دارای اهمیت زیادی است ولی بخش آشامیدنی از اهمیت مضاعف‌تری برخوردار است چون با دو مقوله امنیت و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد گفت: اداره آب و فاضلاب، سه سناریو در وضعیت سفید، نارنجی و قرمز آبی تهیه و به فرمانداری ارسال نماید تا بدانیم در هر شرایطی چه برنامه‌ها و اقداماتی باید دنبال شود.

وی افزود: پروژه محرومیت‌زدایی در بخش جلیل‌آباد که توسط آب و فاضلاب و بسیج با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در دست اقدام است، نیازمند پیگیری به منظور تسریع و رفع مشکلات است.

سرپرست فرمانداری پیشوا بیان داشت: از دستگاه‌ها انتظار است که در مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف، پیشگام باشند و در این راستا با دستگاه‌های پرمصرف برخورد می‌شود و در بحث فاضلاب نیز باید پیگیری‌های لازم انجام و دستگاه‌ها با حداکثر تعامل تلاش کنند تا این پروژه هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

تاجیک نوری با تاکید بر اینکه تأمین آب شرب شهروندان و روستاییان باید بدون مشکل و قطعی حتی یک دقیقه‌ای انجام شود مگر اینکه حادثه پیش‌بینی نشده‌ای اتفاق افتد عنوان داشت: پیگیر حقابه خط پدافندی هستیم و بر این موضوع اصرار داریم و می‌خواهیم این خط پدافندی به خط اصلی تبدیل شود زیرا که هر ساله با افزایش عمق چاه‌ها، خسران‌های غیرقابل جبرانی به پیکره محیط زیست شهرستان وارد می‌شود.

کد خبر 5463929

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیشوا حقابه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه هفته هنر انقلاب اسلامی ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: صنعت گردشگری یکی از شاخص‌های توسعه‌ای شهرستان مسافرپذیر مهاباد بوده که توسعه زیرساخت و تقویت این بخش در دستور کار قرار دارد.

وی بر حفظ و نگهداری از اماکن تاریخی تاکید کرد و ادامه داد: مکان‌های باستانی در مناطق مختلف نیز باید با استفاده از تابلو و علائم صیانت شوند.

واحد جولایی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مهاباد هم اظهار کرد: پارسال برای ۱۰ اثر فاخر شهرستان با هدف ثبت ملی تشکیل پرونده شده که امسال نسبت به لوح رسمی ثبت‌ملی آنها اقدام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین پارسال ۵ کارگاه آموزشی در حوزه صنایع‌دستی با حضور اساتید برجسته برگزار شد و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفت.

وی یادآورشد: بازسازی مساجد تاریخی، مرمت موزه، توسعه روستا‌های هدف گردشگری، سکوسازی اماکن تاریخی و ساماندهی زیرساخت‌های گردشگری از دیگر اقدامات پارسال بود.

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد هم در این جلسه بیان کرد: ۲۳ میلیارد ریال برای مرمت، بازسازی و حفظ اماکن تاریخی سطح شهر در بودجه امسال پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: محوطه‌سازی، حفظ بافت‌های تاریخی، کمک به اجرای طرح‌های گردشگری از دیگر برنامه‌های شهرداری در حوزه گردشگری شهرستان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • آب به قزوین رسید
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد