Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی دارایی نژاد گفت: طی روزهای اخیر قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در میدان به ۲۵ هزار تومان رسیده بود که مجدد به ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان کاهش یافته است. همچنین قیمت هر کیلو گوجه فرنگی انباری ۶ هزار تومان است.

به گفته او، علی رغم آنکه در توزیع هیچ از یک محصولات میوه و صیفی مشکلی نداریم، اما هزینه‌های حمل و نقل، سبد، کارگر و نهاده‌های کشاورزی افزایش داشته که در قیمت تمام شده بی تاثیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت کنونی هر کیلو گوجه فرنگی ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان، سبزی ۱۳ تا ۱۷ هزار تومان، خیار ۱۳ تا ۱۸ هزار تومان، سیب زمینی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، هندوانه ۵ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان و پرتقال ۱۲ تا ۳۵ هزار تومان است.

محصول قیمت هر کیلو گوجه فرنگی ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان سبزی ۱۳ تا ۱۷ هزار تومان خیار ۱۳ تا ۱۸ هزار تومان سیب زمینی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان هندوانه ۵ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان سیب ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان پرتقال ۱۲ تا ۳۵ هزار تومان

دارایی نژاد قیمت کنونی هر کیلو پرتقال تنظیم بازار را ۷ تا ۸ هزار تومان، سیب تنظیم بازار را ۷ تا ۸ هزار تومان، سیب میانه را ۱۵ هزار تومان و سیب مراغه را ۱۲ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان می گوید: با وجود آنکه ۶۰ درصد هندوانه تولیدی را آفت آتشک از بین برد، اما به سبب افزایش ۲ تا ۳ برابری کشت کمبودی در عرضه نداریم.

او قیمت هر کیلو سبزی جور( پلو، آش و قورمه) را ۹ هزار تومان و سبزی خوردن را ۱۱ هزار تومان اعلام کرد.

مسئولان اتحادیه میدان مرکزی اذعان می‌کنند که با رایزنی های صورت گرفته مشکل کامیون داران با افزایش ۱۰ درصدی کرایه حمل مرتفع شده است که طی روزهای آتی با برداشت گوجه فرنگی از بندرعباس و بوشهر عرضه محصول افزایش می یابد.

بررسی‌ها از سطح بازار نشان می‌دهد که در حال حاضر هر کیلو گوجه فرنگی در بازه قیمتی ۲۰ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان در مناطق مختلف پایتخت عرضه می‌شود. همچنین سایت‌های فروش اینترنتی هم هر کیلو گوجه را با قیمت حدود ۲۳ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسانند.

فصاحت مدیرعامل سازمان میوه و تره بار تهران گفت: از شنبه قیمت گوجه فرنگی به روال عادی باز می گردد و تنها افزایش ۱۰ درصدی نسبت به قبل خواهد داشت.

کد خبر 668959 برچسب‌ها گوجه‌ فرنگی قیمت - تنظیم بازار گرانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گوجه فرنگی قیمت تنظیم بازار گرانی کیلو گوجه فرنگی قیمت هر کیلو هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار می‌شود که اکثر مدعیان اصلی حضور ندارند، اما در برخی اوزان گره ملی‌پوش جهانی و امیدهای جهان گشوده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت (امروز و فردا) در اهواز برگزار خواهد شد، جایی که به نظر باتوجه به غیبت ستاره‌های معاف شده، محلی برای نمایش خوب جوانان و ورود آنها به چرخه انتخابی بزرگسالان برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان خواهد بود.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد و امیر عبدی در 77 کیلو، احسان گرمسیری و محمدعلی گرایی که به او در چرخه 82 کیلوگرم شانس داده شده در این وزن، علیرضا مُهمدی و ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم از جمله کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند.

در مقابل نفراتی چون محمدهادی شعبانی و محمد حسینوند در 55 کیلو، علیرضا نجاتی، محمدمهدی غلامپور، پویا ناصرپور و امید آرامی در 60 کیلو، عرفان جرکنی  و عارف محمدی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی و احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علی اسکو در 77 کیلو، محمد ناقوسی و جمال اسماعیلی در 82 کیلو، رامین طاهری و بهروز هدایت در 87 کیلو، مهدی فلاح، علی عابدی درزی و وحید دادخواه در 97 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کرده‌اند و باید دید همه آنها وارد رقابت با سایر کشتی‌گیران اوزان خود خواهند شد یا نه.

جام تختی هرچند بدون حضور مدعیان اصلی اوزان دهگانه برگزار می‌شود اما در برخی اوزان می‌تواند گره انتخاب ملی‌پوش اوزان غیرالمپیکی و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای جهان را باز کند، بنابراین میدان کم اهمیتی در چرخه سال 2024 نخواهد بود. به نظر این رقابت‌ها میدان خوبی برای جوانان است که بتوانند خودشان را به تقویم فنی سال 2024 کادرفنی تیم ملی بزرگسالان دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • دوراهی سخت دولت سیزدهم در بازار ارز
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید