Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:41:19 GMT

طرح ملی «پرسشگری» در فروشگاه های بزرگ گیلان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۸۶۱۵

طرح ملی «پرسشگری» در فروشگاه های بزرگ گیلان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز جعفریان بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای طرح ملی «پرسشگری» در سطح فروشگاه‌های بزرگ، اظهار کرد: در همین راستا ۴۰ گروه کالایی انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه طرح پرسشگری از مصرف کنندگان اجرا می‌شود، گفت: در قالب این طرح از مصرف کنندگان این ۴۰ گروه کالایی در فروشگاه‌های بزرگ شهرهای بزرگ استان گیلان پرسش‌هایی پرسیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل استاندارد گیلان با اشاره به اینکه این طرح به صورت کتبی و شفاهی اجرا می‌شود، افزود: در این طرح درباره کیفیت کالاها، اولویت‌های خرید و استاندارد کالاها از مصرف کنندگان سوال پرسیده می‌شود.

وی ادامه داد: این پویش تا پایان هفته جاری در فروشگاه‌های بزرگ استان گیلان اجرا می‌شود.

کد خبر 5463995

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل استاندارد گیلان استاندارد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی فروشگاه های بزرگ اجرا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه و کیف و کفش قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی عنوان داشت: با پالایش اطلاعات به دست آمد و روش های کفش نوین جرم، مشخص شد مالک فروشگاه در شمال تهران مقادیری البسه، کفش و کیف خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی در محل فروشگاه دپو ی کرده است.

افشاری به هماهنگی های قضائی و اعزامی تیمی از ماموران به محل فروشگاه اشاره کرد و افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان، ۳۳۰ جفت کفش و یک هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق، فاقد مجوزهای قانونی قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال بر آورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6092989

دیگر خبرها

  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • حکم اعدام توماج صالحی اجرا می‌شود؟ / علی هیبتی و حاشیه زشتی که برایش ایجاد شد/ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / موعود شمخانی؛ داستان یک بازداشت بزرگ
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • فناوری‌هایی که استاندارد امنیتی ضعیف دارند ممنوع می‌شوند
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند!
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس