Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@20:08:33 GMT

آمار کرونا ایلام ۲۱ فروردین؛ بدون فوتی و ۳۳ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۸۷۰۱

آمار کرونا ایلام ۲۱ فروردین؛ بدون فوتی و ۳۳ ابتلای جدید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۳۳ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۷۹ هزار و ۱۵۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۳۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر هفت بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبودیافته‌ها ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر بوده است.

محمدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش k شده و مجموع فوت‌شدگان ناشی از کرونا تا کنون یک هزار و ۲۴۴ نفر بوده است.

کد خبر 567454

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا آمار بستری های کرونا در ایلام وضعیت کرونا در ایلام اورژانس پیش بیمارستانی دوران نقاهت کرونا در ایران موج ششم کرونا فوت شدگان کرونا در ایلام بهبودیافتگان کرونا در ایلام انتقال بيماري کرونا آمار فوتی های امروز کرونا توصیه های بهداشتی قرنطینه خانگی نقاهت مبتلایان کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران تخت بیمارستانی وضعیت قرمز کرونا در ایلام ویروس کرونا در ایران فاصله اجتماعی آمار کرونا در ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام کرونا در ایلام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری