Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:30:12 GMT

آمار کرونا قم ۲۱ فروردین؛ ۲ فوتی و ۲۹ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۸۷۰۲

آمار کرونا قم ۲۱ فروردین؛ ۲ فوتی و ۲۹ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۲۹ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح بیست‌ویکم فروردین را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تعداد ۲۲ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۹ نفر از بیماران در بخش‌های مراقبت بستری هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

انجام تست روزانه در استان ۶۹ مورد و تعداد تست‌های مثبت هشت مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون ۸۴۱ هزار و ۵۷۶ دوز بوده است.

کد خبر 567457

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان ها آخرین اخبار ویروس کرونا آمار ابتلا به کرونا در قم وضعیت کرونا در قم آمار کرونا در قم انتقال بيماري کرونا کرونا در ایران موج ششم کرونا قرنطینه خانگی آمار فوتی های امروز کرونا اورژانس پیش بیمارستانی دوران نقاهت قرنطینه و کرونا توصیه های بهداشتی آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران رعایت فاصله اجتماعی بستری شدگان کرونا تخت بیمارستانی نقاهت مبتلایان کرونا ویروس کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی قم فوت شدگان کرونا در قم وضعیت قرمز کرونا در قم کرونا در قم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی