Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شاهینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه پویش لبخند احسان، فاز سوم ارائه خدمات دندان‌پزشکی به جامعه هدف از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی انجام شد.

وی افزود: این خدمات رایگان به معلولان کم توان ذهنی ارائه شد.

شاهینی گفت: در فاز نخست خدمات دندانپزشکی رایگان به دانش‌آموزان کم برخوردار با همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش، بسیج اقشار بسیج، جامعه پزشکی استان ارائه شد؛ در فاز دوم نیز این خدمات به دانشجویان ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهینی بیان کرد: فاز سوم این پویش که در حال انجام است با همکاری جامعه پزشکی، بسیج جامعه پزشکی بهداری ارتش، معاونت اجتماعی دادگستری و سازمان بهزیستی استان انجام گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی گفت: ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان برای جامعه هدف و افراد کم برخوردار استان انجام می‌شود.

کد خبر 5464025

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره دندانپزشکی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج