Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@21:16:28 GMT

راز انفجار قیمت‌ها چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۵۹۲۴۵

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)مجلس در تذکری شفاهی گفت: راه اندازی پروژه بن- بروجن تصمیمی غیرعقلانی، غیرشرعی و غیرقانونی است، براساس کدام عقلی آب را از حوزه فقیر زاینده رود به حوزه غنی کارون منتقل می کنید؟ این تصمیمات مدیران باید در گینس ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلسی که کشف حجاب کرد

وی ادامه داد: پروژه بن- بروجن پروژه ای است به نام آب آشامیدنی مردم محروم چهارمحال و بختیاری ولی به کام فولاد چهارمحال، فولاد سفیددشت، سیمان شهرکرد و شهرک صنعتی؛ در مسیر خط لوله نیز خلاف مصوبه شورای عالی آب و با رانت و فشار عده ای معدود با جار و جنجال، ۵۰ میلیون مترمکعب از زاینده روند اصفهان قرار است به یغما برده شود. لازم است که هر چه سریعتر این پروژه فسخ شود تا اسیر خشم مردم اصفهان نشوید.

بررسی پرونده احسان علیخانی و مهران مدیری درصحن مجلس

این عضو کیمسیون اقتصادی مجلس در تذکر دیگری گفت: حدود ۸ ماه از رفتن حسن روحانی و دولتش می گذرد، اما درد گرانی هنوز درمان نشده است، مردم شب عید سختی را سپری کردند، اکنون نیز در ماه مبارک رمضان با گرانی غیرقابل تحمل مواد غذایی به شدت تحت فشار  هستند.

موسوی لارگانی در پایان گفت: وزیر جهاد کشاورزی به همراه سازمان حمایت وزارت صمت نیز نقش تماشاچی بازار را به خوبی ایفا می کنند، مقادیر تولید گوشت، تخم مرغ و شیر نسبت به سال گذشته رشد کرده و اتفاق جدیدی هم در رشد جمعیت صورت نگرفته است، همچنین مصرف نیز به دلیل گرانی ها کاهش یافته، اقتصاددانان دولت به این سوال پاسخ دهند که راز انفجار قیمت ها چیست؟

وقتی رییس مجلس برادرش را به مجلس راه نداد

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نرخ تورم افزایش قیمت ها مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به فرارسیدن سالروز امام صادق اظهار کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند «گرانی قیمت‌ها اخلاق و رفتار مردم را بد و نامطلوب می‌سازد، امانت‌داری را از بین می‌برد و مردم مسلمان را از فشار و سختی به ستوه می‌آورد.».

وی افزود: از این حدیث مشخص می‌شود پدیده فقر، تکانش‌های معیشتی و فقدان قدرت خرید حیات اجتماعی یک جامعه را با خطرهای جدی روبرو می‌کند.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: پدیده گرانی و فقدان قدرت خرید برای اقشار جامعه اخلاق اجتماعی، حقوق اجتماعی و آرامش، امنیت و ایمنی اجتماعی را در یک جامعه دچار اسیب می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از پیامدهای خطرناک گرانی در جامعه این است که مردم را از فشار و سختی به ستوه آورده و افکار عمومی را به‌شدت تحریک‌پذیر می‌کند.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حجاب عنوان کرد: بی حجابی و بی عفتی را دشمن به ما تحمیل کرده است.

وی با بیان اینکه به قوانین موجود در موضوع حجاب باید عمل شود، عنوان کرد: نظام از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آید و همه به ویژه بانوان باید پر رنگ تر و با منطق و تدبیر و تبیین وارد میدان عمل شوند و نقش زینبی خود را با تبیین موضوع عفت و حجاب انجام دهند

کد خبر 6095755

دیگر خبرها

  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد