Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت با قبول شکست خانگی در هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگا، آماده سفر به خانه بارسلونا و تقابل با این تیم در لیگ اروپا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز سوم از هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگا، امروز (یکشنبه) از ساعت 20 به وقت تهران اینتراخت فرانکفورت میزبان فرایبورگ بود و با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی وینچنزو گریفو در دقیقه 27 گل نخست را برای فرایبورگ زد تا تیم میهمان برنده به رختکن برود. در نیمه دوم و در دقیقه 54 فیلیپ کاستیچ گل تساوی را برای اینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند اما این گل سبب نشد که میزبان از این بازی امتیاز بگیرد چرا که نیل پیترسن در دقیقه 69 باز هم برای فرایبورگ گلزنی کرد.

فرایبورگ با این نتیجه سیزدهمین پیروزی‌اش را در این فصل بوندس‌لیگا کسب کرد و با 48 امتیاز در رده پنجم جدول حفظ کرد. اینتراخت فرانکفورت اما با قبول دهمین باختش در فصل جاری با 39 امتیاز در جایگاه نهم به کار خود ادامه داد. این در حالی است که فرانکفورتی‌ها در پایان هفته جاری، روز پنجشنبه باید در ورزشگاه نوکمپ به میدان بروند تا بازی برگشت‌شان مقابل بارسلونا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را برگزار کنند، مسابقه‌ای که بازی رفت آن یک - یک مساوی شده بود.

در آخرین بازی هفته بیست‌و‌نهم بوندس‌لیگا از ساعت 22 لایپزیگ در خانه به مصاف هوفنهایم رفته است.

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ 69 امتیازی در صدر قرار دارد، دورتموند 60 امتیازی دوم است و بایرلورکوزن 52 امتیازی جایگاه سوم را در اختیار دارد.

بوندس‌لیگا| بایرن مونیخ با یک پیروزی سخت به قهرمانی نزدیک‌تر شد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرایبورگ بوندس لیگا فرانکفورت فرایبورگ بوندس لیگا فرانکفورت اینتراخت فرانکفورت بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور قهرمانی خود را جشن گرفت.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

دیگر خبرها

  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد