Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان قرمزها امیدواری خودش را از دست نداده و نمی‌دهد. 

جوردن هندرسون می‌گوید لیورپول تا لحظه آخر برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهد کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، توقف منچسترسیتی و لیورپول با تساوی ۲-۲ در ورزشگاه اتحاد، به سود سیتیزن‌هایی است که با یک امتیاز برتری در صدر هستند. هندرسون به فاصله ۶ بازی تا پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر، گفته است:

همان طور که می‌دانستیم بازی پر فشاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سختی کار اطلاع داشتیم ولی می‌خواستیم با تمام وجود برای برنده شدن تلاش کنیم. نتوانستیم برنده شویم ولی همچنین نباختیم. دنیا با این نتیجه به آخر نمی‌رسد. ما هنوز در رقابت هستیم بنابراین هم نکات مثبتی داشت و هم منفی. 

به نظرم کار را بد شروع نکردیم ولی بعضا مضطرب بودیم. البته که می‌دانستیم در ابتدای بازی تحت فشار قرار خواهیم گرفت چون آن‌ها تیم فوق العاده‌ای دارند. سپس کمی آرام‌ شدیم و برای حریف دردسر ساختیم. این که دو بار به بازی برگشتیم دلچسب بود اما طبیعتا دنبال این هستیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

آیا این نتیجه برای سیتی رضایت بخش‌تر خواهد بود؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم. مشخص است که آن‌ها امتیازات زیادی را از دست نمی‌دهند. ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و تا جای ممکن در بازی‌ها برنده شویم. اگر آن‌ها دچار لغزش شدند، ما باید پشت سرشان آماده باشیم. ما تا انتها به تلاش ادامه خواهیم داد.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان وعده داد، وحید شمسایی و شاگردانش می‌خواهند تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتسال را سورپرایز کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

شمسایی: ماندنم در تیم ملی فوتسال به فدراسیون بستگی دارد

 

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن 40 سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال 2016 را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است، اما فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست بیاوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از 15، 16 سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقا‌وحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • در چه سنی میزان باروری زنان به انتها می‌رسد؟
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد