Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک حقوقدان اماراتی تایید کرد امارات همچنان خواستار اختلافات عمیق با ایران نیست، اما ایران را دوست نمی‌داند.

حمد الشامسی، حقوقدان اماراتی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الخلیج اعلام کرد روابط امارات و ایران، بر اساس نشانه‌ها شکل گرفته است. دبی به طور جدی خواستار بهبود روابطش با ایران است و دلیل آن هم گسترش روابط تجاری دبی با ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یقین داشت با این وجود، ابوظبی با ایران اختلاف دارد و ایران را دوست نمی‌داند.

او در این خصوص گفت: به نظرم محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی در حال حاضر ایران را از دشمنان خودش می‌داند. اما دبی منافع دیگری دارد. ۴ یا ۵ سال پیش دیدیم که وزیر خارجه امارات اظهارات ضد ایرانی مطرح کرد، ولی در روز دوم نخست وزیر امارات که حاکم دبی است اظهارات توافقی دیگری درباره ایران را مطرح کرد.

حمد الشامسی، حقوقدان اماراتی در پایان نیز تایید کرد از نظر او در پرونده روابط با ایران بین دبی و ابوظبی اختلافاتی وجود دارد. اما او معتقد است امارات واقعا تمایل ندارد با ایران وارد اختلاف شود یا این مساله وارد مرحله جنگ شود، براساس سخنان الشامسی موضوع به این مرحله نمی‌رسد./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۵۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشیار حمید خدیوی اظهار کرد: عصر جمعه حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه ۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب شد.

کد خبر 6089323

دیگر خبرها

  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • فرونشست عمیق زمین در یکی از خیابان‌های مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند