Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@19:01:22 GMT

بارش برف در برخی مناطق مشگین‌شهر اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۰۱۱

بارش برف در برخی مناطق مشگین‌شهر اردبیل

آفتاب‌‌نیوز :

بارش برف در بیست و یکمین روز از فصل بهار برخی از مناطق شهرستان مشگین‌شهر اردبیل را سفیدپوش کرد.

بارش برف که از عصر دیروز در ارتفاعات شهرستان مشگین‌شهر آغاز شده در برخی از روستاهای دامنه سبلان از جمله موئیل ، وله زیر و ناصرآباد ادامه دارد.

این بارش که در مناطق پایین دست بصورت باران شدید است موجب خوشحالی کشاورزان دیم‌کار ، دامداران و عشایر منطقه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی مشگین‌شهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از زراعت شهرستان بصورت دیمی می‌باشد، بارش برف و باران در این فصل از سال را امیدوار کننده دانست.

عبدالله بنی‌هاشم افزود: امسال حدود ۶۳ هزار هکتار از اراضی شهرستان به کشت گندم و جو اختصاص یافته است که از این میزان ۴۵ هزار هکتار گندم و ۱۱ هزار هکتار جو بصورت دیمی کاشته شده است.

فرماندار مشگین‌شهر نیز گفت: متاسفانه بر اثر بارش برف برخی از درختان میوه‌های هسته‌دار منطقه دچار خسارت شده است.

ایرج بیگدلو با بیان اینکه بیشترین میزان خسارت مربوط به درختان زردآلو در منطقه یافت است ، اظهارامیدواری کرد بخشی از خسارت وارده از طریق ستاد مدیریت بحران استان جبران شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بارش برف مشگین شهر اردبیل هواشناسی مشگین شهر بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد