Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین لوپن گفت: «مردم فرانسه نظراتشان را بیان کرده‌اند و به من افتخار حضور در دور دوم انتخابات در برابر رئیس‌جمهور فعلی را داده‌اند...می‌خواهم صمیمانه‌ترین سپاس‌هایم را ابراز کنم»

او گفت فرانسه با انتخابی میان «دو دیدگاه مخالف از آینده» روبرو است، و آنچه او نماینده آن است: «تجسم عدالت اجتماعی بر مبنای ایده چند قرنی «ناسیون» و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسی که نمی‌خواهد به امانوئل مکرون رای دهد، به پیوستن به این جمع فراخوانده می‌شود.»

ژان-لوک ملانشون، نامزد چپ افراطی هم به طرفدارانش گفت: «صفحه جدیدی از مبارزه ورق خورده است.. ما باید به کاری که انجام داده‌ایم مفتخر باشیم. ما جبهه‌ای مردم را تشکیل داده‌ایم.»

او از طرفدارانش خواست به مارین لوپن رای ندهند: «ما می‌دانیم که به چه کسی هرگز رای نخواهیم داد. ما نمی‌توانیم به مادام لوپن رای دهیم.»

اریک زومر،چهره تلویزیونی راست افراطی ضد مهاجرت هم که با ۷ درصد آرا چهارم شد، گفت سیاستمدار نیست و و ممکن است اشتباهاتی کرده باشد، اما هنوز «من هر کدام از رای‌های شما را فریاد مردمی می‌دانم که نمی‌خواهند بمیرند. این حقیقت که دو میلیون نفر به من رای دادند، نشان می‌دهد پیام من اهمیت دارد. صدای مرا دیگر نمی‌توان نادیده گرفت. هر مسی می‌تواند ببیند که ایده‌های ما بیش از نمره من در امروز ارزش دارند. ایمانتان را حفظ کنید. سرنوشت شما رای برای آینده است، زیرا حقایقی که در این کارزار گفته شد، برای همه آشکار خواهد شد.»

کد خبر 668991 برچسب‌ها فرانسه - امانوئل مکرون فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرانسه امانوئل مکرون فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است

آیت اله محمدباقر لایینی، در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با اهمیت انتخابات، با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصتی است که قانون اساسی جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار داده تا قدرت انتخاب داشته باشند، افزود: ما در انتخابات می‌توانیم با انتخاب افراد شایسته مملکت را به سوی آینده بهتر سوق دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه هر کسی که آینده شهر و کشور خود را دوست دارد، باید انتخابات را جدی گرفته، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری بهترین راه تحول در کشور و جامعه است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران به مرحله دوم رسیده است، ابراز امیدواری کرد تا مردم این شهرستان‌ها انتخابات را مانند دور اول جدی گرفته و بهتر از آن و بیشتر مشارکت داشته باشند و به کسی که خودشان اصلح و ارجح می‌دانند، رأی دهند.

آیت الله لایینی با بیان اینکه مردم با شرکت در انتخابات به ندای شهیدان عزیز در این راه لبیک بگویند، از حضور مردم استان مازندران در مرحله اول انتخابات و شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مرحله دوم انتخابات تشکر کرد.

مازندران ۹ حوزه انتخابیه و ۱۲ کرسی در مجلس دارد و تکلیف یک حوزه انتخابیه آن شامل دو کرسی به دور دوم انتخابات کشیده شده است.

کد خبر 6094304

دیگر خبرها

  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • فصل گلدهی دشت های غربی پایتخت را از دست ندهید | تماشای ریواس های تالون تا شقایق های اخترآباد
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد