Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق سپاهان می‌گوید هنوز چیزی برای سپاهانی‌ها تمام نشده و کادرفنی باید حریفان را بهتر آنالیز کند.

سید مهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست سپاهان مقابل الدحیل اظهار کرد: سپاهان با تیمی بازی داشت که ۵،۶ بازیکن خارجی بسیار خوب داشت. در نیمه اول سیستم هرنان کرسپو ۱-۳-۲-۴ بود و سیستم نویدکیا همان سیستم بازی قبل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه اول پایاپای بود و دقایقی از بازی در اختیار سپاهان و دقایقی در اختیار الدحیل بود. سپاهان در مواقعی که توپ از دست می‌داد، روی تیم حرف فشار می‌آورد. الدحیل هم سعی می‌کرد دفاع چپ و راست سپاهان را بالا بیاورد و با معز علی بازی می‌کرد.

او ادامه داد: در نیمه دوم برنامه الدحیل تغییر کرد و کرسپو برای هر دقیقه‌ای از بازی برنامه داشت. آن‌ها در نیمه دوم بالا بازی کردند و سعی کردند حفظ توپ کنند. در نیمه دوم در زمین سپاهان بازی‌سازی کردند و این فشردگی سپاهان باعث شد تا الدحیل از کناره‌ها روی دروازه حمله کند و چند موقعیت خوب هم خلق کرد. با همین تفکر هم توانستند از فضا استفاده کنند و به گل برسند. من احساس کردم از دقیقه ۷۰ به بعد سپاهان افت کرد و برنامه الدحیل باعث شد بدن سپاهانی‌ها تحلیل برود. بازیکنان تعویضی سپاهان هم به آن شادابی نبودند و نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند.

بازیکن سابق سپاهان با بیان این‌که اگر همه تیم‌ها سه امتیازی شوند بازی‌ها گره می‌خورد، گفت: التعاون در بازی اول مقابل الدحیل موقعیت‌های کمتری داشت و با حضور مهاجم خارجی‌شان توانستند از فرصت‌هایشان استفاده کنند و الدحیل را شکست دهند. مهاجم برزیلی التعاون توان بدنی بسیار بالایی دارد و عربستانی‌ها از الدحیل تیم بهتری نبودند اما پیروز شدند. سپاهان می‌توانست مقابل الدحیل یک تساوی به دست آورد تا شانسش بیشتر باشد اما به هر حال نشد. سپاهانی‌ها باید ریکاوری بهتری انجام دهند چون نسبت به بازی اول شادابی کمتری داشتند. با این وجود می‌توانند ریکاوری خوبی انجام دهند و التعاون را شکست دهند.

او درباره ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: فوتبال آسیا مثل یک هرم می‌ماند. تیم‌های عربی مقابل ایرانی‌ها ضعف همیشه ضعف دارند، ما مقابل تیم‌های شرق آسیا ضعف داریم. عرب‌ها کند و شرق آسیایی‌ها سریغ هستند و ما بین این‌ها هستیم. اگر افت نکنیم و بتوانیم از موقعیت‌هایمان در صدم ثانیه استفاده کنیم همه چیز تغییر می‌کند. اگر شهباززاده در ابتدای بازی توپش را وارد دروازه الدحیل می‌کرد شرایط فرق می‌کرد.

او ادامه داد: البته باید واقعیت‌ها را دید. به هر حال فوتبال قطر بسیار دارد هزینه می‌کند و سال‌هاست برای فوتبالش دارد برنامه ریزی می‌کند. با این حال بازی‌ها رفت و برگشت است و سپاهان هنوز شانس دارد و باید از این بازی درس بگیرند و حریفان خود را بهتر آنالیز کنند تا برای دیگر بازی‌ها نتیجه بهتری کسب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سید مهدی سید صالحی استانی ورزشی تيم فوتبال سپاهان مقابل الدحیل سپاهانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حاشیه تمرین امروز سپاهان، کاپیتان های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900765

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • عکس| سورپرایز ویژه سپاهانی‌ها برای مسلمان شدن مورایس
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد