Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@07:46:24 GMT

نکونام: می‌توانستیم ضدفوتبال بازی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۲۰۵

نکونام: می‌توانستیم ضدفوتبال بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در صحنه‌ای که از تیم شباب‌الاهلی گل خوردیم بی‌تجربگی کردیم و این کارمان را سخت کرد.

به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل شباب‌الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی خوب و جالبی بود. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم، به موقعیت نیز رسیدیم و حتی گل هم زدیم، ولی در صحنه‌ای که گل خوردیم بی‌تجربگی کردیم و این کارمان را سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک لحظه اشتباه کردیم و بازی مساوی شد، ولی به نظرم توانستیم تیم خوب شباب‌الاهلی را متوقف کنیم. ما موقعیتی به تیم حریف ندادیم و توانستیم موقعیت خلق کنیم.

وی در ادامه افزود: همانطور که گفتم این گروه سخت‌ترین گروه مسابقات است و نتایج دیدارهای اخیرمان این را نشان می‌دهد. همه تیم‌ها به هم نزدیک هستند و شرایط طوری است که تیم‌ها خیلی سخت به هم می‌بازند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: این نتیجه فقط برای اشتباهی که در صحنه گل دوم مرتکب شدیم رقم خورد. تیم ما با شش بازیکن برای زدن گل دوم رفت، ولی اشتباه رخ داد و گل تساوی را دریافت کردیم. شما اجازه ندارید مقابل تیم‌ حرفه‌ای و خوبی مثل شباب‌الاهلی این اشتباه را بکنید و اگر اشتباه کنید با جریمه روبه‌رو می‌شوید. می‌توانستیم ضدفوتبال بازی کنیم، ولی این کار را انجام ندادیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم، ولی در صحنه‌ای که گل خوردیم بی‌تجربگی کردیم.

نکونام در خاتمه تصریح کرد: برای بردن تلاش کردیم، ولی در این بازی‌ها با هر اشتباه جریمه می‌شوید. باید باتجربه‌تر عمل کنیم و بتوانیم از گل‌مان محافظت کنیم. در بازی قبلی با بدشانسی سه امتیاز را نگرفتیم و در این بازی نیز تا دقیقه 92 پیش بودیم که باز هم مساوی کردیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت فولاد خوزستان جواد نکونام لیگ قهرمانان آسیا شباب الاهلی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با تراکتور از خالی بودن دست هایش در این دیدار برای تعویض حرف زد.

در همین ارتباط شنیدیم گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال به دلیل دوندگی بالا در نیمه دوم بسیار خسته شده و باید تعویض می‌شد، اما با توجه به مصدومیت آرمان رمضانی از ناحیه مُچ پا، نکونام گزینه‌ای نداشت و بلانکو به ناچار تا سوت پایان بازی در زمین ماند!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...