Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 2-1 آاس رم مقابل سالرنیتانا در هفته 32 سری آ 2021/22، والتر ساباتینی گفتگویی با خبرنگاران داشت. ساباتینی مدیر ورزشی سالرنیتانا، سال ها مدیر ورزشی رم بود و این تیم را در دهه قبل به اوج رساند.

در دقایق پایانی بازی، تنش ها میان نیمکت نشینان دو تیم بسیار زیاد بود و حتی اتفاقات داخل زمین را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساباتینی در مصاحبه با DAZN گفت:

با تمام احترامی که برای رم قائل هستم، باید بگویم آنچه در اینجا می بینم، رفتارهای ناپسند در سطح ورزشی است. وقتی ما برای بازی با رم به اینجا می آییم، اتفاقی که در زمین می افتد کاملا غیرقابل قبول است. رم در دوران من هرگز چنین ویژگی هایی نداشت.

با هر تصمیم داوری، همه از روی نیمکت به داخل زمین می ریزند و این غیرقابل توجیه است. در آن شرایط از داوران می خواهید چه کار کنند؟ خیلی راحت فقط سوت های آنها وارونه می شود. باختن ما به رم می تواند یک اتفاق عادی باشد اما نه به این شکل.

می خواهم در مورد مورینیو صحبت کنم اما ابتدا قبل از گفتن هر چیزی به خاطر نام بردن از مورینیو عذرخواهی می کنم و باید بگویم هرگز به سطح او نخواهم رسید. من به خوبی می دانم که به محض شنیدن این صحبت ها می گوید "تو هرگز چیزی برنده نشده ای و من 25 جام برده ام" بنابراین نمی توانم به درستی حرف بزنم. باید درک کنید ما عاشق باشگاه خود هستیم و می خواهیم در سری آ بمانیم. من 25 جام کسب نکرده ام، اما فردی جدی و به هر حال شایسته احترام هستم. من تکبر و بی احترامی را در چنین برخوردی می بینم.

ضربه ایستگاهی که رم با آن گل دوم را زد، باید به نفع ما گرفته می شد. نیمکت رم از جای خود بلند شد و داور برای آنها سوت زد. آنها حتی برای یک اوت هم به داور اعتراض می کنند. داوران ذاتاً شخصیتی ملایم دارند، بنابراین آنها به راحتی تحت تأثیر قرار می گیرند.

مورینیو در واکنش به صحبت های ساباتینی گفت:

با تمام احترامی که برای ساباتینی قائل هستم، نمی خواهم نظری بدهم.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم