Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه دیدار حساس برگشت، تنش ها و کنایه ها میان دو باشگاه رم و بوده گلیمت به اوج خود رسیده است.

پس از برتری 2-1 آاس رم مقابل سالرنیتانا در هفته 32 سری آ 2021/22، ژوزه مورینیو از فرصت استفاده کرد و بار دیگر با کنایه در مورد بوده گلیمت نروژ به صحبت پرداخت.

در دقایق پایانی بازی رم و سالرنیتانا، تنش ها میان نیمکت نشینان دو تیم بسیار زیاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورینیو در این مورد به DAZN گفت:

آنها حق داشتند که ناراحت باشند چون آنچه در پایان بازی اتفاق افتاد، درست نبود. من به عنوان مسئول نیمکت از سرمربی سالرنیتانا عذرخواهی کردم چون برخی از روی نیمکت ما در حرف های خود زیاده روی کردند. چیزهایی گفته شد که درست نبود. شنیدم که دستیارم به آنها گفت که سال آینده در سری B خوش بگذرد. این حرف زیاده روی بود. اگر سرنوشت آنها سقوط به سری B است، امیدوارم دوباره به روزهای خوب برگردند. من از جانب دستیارم از داویده نیکولا عذرخواهی کردم.

من حقیقت را می گویم، نه مانند برخی باشگاه های دیگر. برخلاف آن تیم نروژی، ما تیم با شخصیت و متمدنی هستیم. آنچه در زمین اتفاق می افتد، در همان جا باقی می ماند. هیچ کسی از ما 45 دقیقه بعد از بازی، بیرون منتظر نخواهد بود تا به صورت کسی مشت بزند.

اشاره مورینیو به درگیری فیزیکی میان سرمربی بوده گلیمت و مربی دروازه بانان رم است. گفته می شود سرمربی تیم نروژی پس از بازی در رختکن به صورت مربی رم مشت زده است.

همچنین بخوانید:

درگیری فیزیکی مربی دروازه‌بان‌های رم و سرمربی بوده گلیمت بیانیه باشگاه رم در مورد درگیری ها در بازی مقابل بودو گلیمت

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر نگاهی به یک شوخی تاریخی؛ پیش بینی های عجیب نوروز 30 سال قبل اشتباه محاسباتی گزارشگر و بازیکنان خلیج فارس ماهشهر در ضربات پنالتی و شادی زودتر از موعد / فیلم لیونل مسی و دومین هت تریک پاس گل در لیگ1 فرانسه کوریوگرافی هواداران لخ پوزنان؛ به دار آویختن پوتین با لباس اسپارتاک مسکو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوده گلیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد