Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:47:26 GMT

قهر کمالوند با واژه «تعهد»/ فراز در فرود مربیگری

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۳۹۱

قهر کمالوند با واژه «تعهد»/ فراز در فرود مربیگری

به گزارش ایرنا، یکی از مهمترین خلاء‌های فوتبال ایران، نبود رفتار حرفه‌ای در بین مربیان است؛ مربیانی که هر ساله میلیاردها تومان به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند؛ اما زیر بار هیچ تعهدی در قبال تیم تحت هدایتشان نمی‌روند.

فراز کمالوند که اواخر سال ۹۹ به خاطر پیشنهاد باشگاه استقلال و برای دستیاری فرهاد مجیدی بدون دریافت رضایتنامه از تیم شاهین بوشهر جدا شد نتوانست از پیشنهاد سایپایی‌ها بگذرد و در میانه فصل استقلالی‌ها را ترک کرد و به سایپا رفت؛ اما این مربی در سایپا هم ماندنی نشد و در حالی که نارنجی پوشان در آستانه سقوط به دسته اول بودند از حضور در این تیم هم استعفا داد تا شرایط سایپا بحرانی‌تری پیدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند پس از کناره‌گیری‌های متوالی‌اش راهی تیم تراکتور شد که این حضور هم تنها ۴۰ روز طول کشید و او یکبار دیگر استعفاهای قبلی خود را تکرار کرد و از این تیم جدا شد. کمالوند این بار تیم نفت مسجد سلیمان را برای اینکه استعفاهای پیشین خود را در یک تیم دیگر تکرار کند انتخاب کرد و ۴ ماه طول کشید تا این استعفا عملی شود و او بار دیگر تیم نفت را که شرایط مناسبی در لیگ نداشت ترک کرد.

آخرین تیم کمالوند، خیبر خرم آباد است؛ تیمی که سرمربیگری آن را عبدالله ویسی بر عهده داشت؛ اما کمالوند در اواسط اسفند سال گذشته جانشین این مربی شد. کمالوند تا به امروز حرفی از جدایی از خیبر خرم آباد نزده؛ با این حال او برای جام حذفی تیمش را در سفر به کرمان و برای بازی مقابل مس همراهی نکرد. اینکه وی به هر دلیلی چنین تصمیمی گرفته به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

کمالوند باید این واقعیت را در نظر داشته باشد که مهمترین مؤلفه در مربیگری، تعهد به تیمی است که با آن قرارداد بسته است. اینکه وقتی شرایط به سود کمالوند نباشد و او بدون توجه به منافع تیم تحت هدایتش تصمیم به استعفا یا عدم همراهی آن تیم را بگیرد نه تنها رفتار حرفه‌ای نیست؛ بلکه نمی‌توان آن را اخلاقی هم قلمداد کرد.

به نظر می‌رسد کمالوند در سراشیبی دوران مربیگری خود قرار گرفته است؛ چرا که عیار مربیان در روزهای سخت تیم و البته در زمانی که پیشنهادات سایر تیم‌ها سمت‌شان روانه شده مشخص می‌شود.

برچسب‌ها باشگاه استقلال فراز کمالوند خیبر خرم آباد فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال فراز کمالوند خیبر خرم آباد باشگاه استقلال فراز کمالوند خیبر خرم آباد فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود

اسدالله ربانی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری در همدان اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی سطح یک مربیگری اسکواش ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش‌هایی که انجام شد برای افرادی که از دیگر استان‌ها در این دوره شرکت می‌کنند اسکان رایگان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با اشاره به لزوم ارتقا مربیان گفت: در سال ۱۴۰۳ نگاه ویژه‌ای به برگزاری متعدد دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری داریم.

ربانی‌مهر خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا تعداد و سطح مربیان اسکواش استان همدان را افزایش دهیم و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز اسکواش استان همدان از رخوت و خاموشی خارج شده است، بیان کرد: روزگاری تعداد اسکواش‌بازان همدان اندازه انگشتان دست هم نبود و این رشته ورزشی ناشناخته بود اما امروز شرایط به گونه‌ای شده که ما فضا برای تمرین و جذب اسکواش‌بازان کم داریم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با تکمیل پروژه ۳ کورت بین‌المللی اسکواش همدان بتوانیم پاسخگوی استقبال خوب خانواده‌های همدانی از این رشته ورزشی باشیم.

ربانی‌مهر با اشاره به جایگاه خوب اسکواش همدان گفت: کسب رتبه پنجم در بین تمام استان‌های کشور در ارزیابی فدراسیون اسکواش نشان می‌دهد توانستیم به خوبی در راه توسعه و رشد اسکواش استان همدان قدم برداریم.

وی افزود: در بخش همگانی نیز ساخت کورت اسکواش در پارک مردم همدان باعث شد تا این رشته ورزشی در نگاه عموم مردم قرار بگیرد و به آشنایی بیشتر همدانی‌ها با اسکواش کمک کرد.

کد خبر 6089962

دیگر خبرها

  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • فراز و فرود نوغانداری در گیلان /تجارت پر سودی که از رونق افتاد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش