Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران امشب(چهارشنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

فرهاد مجیدی قرار است برای سومین فصل شانس خود را برای قهرمانی جام حذفی امتحان کند. او در ۲ تلاش قبلی‌اش به فینال رسید اما یک بار در مشهد به تراکتور باخت و بار دیگر در اصفهان مغلوب فولاد خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی تا به اینجا ۱۰ بار در جام حذفی استقلال را هدایت کرده است. هشت برد و ۲ باخت برای او به ثبت رسیده و در این مدت تیم‌های او ۱۴ گل به ثمر رسانده‌اند و ۹ بار هم دروازه‌شان فرو ریخته است.

استقلال در فصل اول با مجیدی از سد سپاهان و پرسپولیس گذشت اما در فینال به تراکتوری باخت که سرمربی‌اش ساکت الهامی بود. این سرمربی حالا باید در قامت سکاندار نساجی به مصاف مجیدی برود.

در فصل دوم تیم فرهاد پس از شکست پیکان و ذوب‌آهن یک بار دیگر در ضربات پنالتی رقیب سنتی را شکست داد. بازی نیمه‌نهایی مقابل گل گهر بود که به برتری ۲ بر یک انجامید اما فولاد خوزستان در فینال و در ضیافت پنالتی‌ها، فرصت جام‌دار شدن شماره هفت اسبق استقلال را از او گرفت.

در فصل سوم آبی‌پوشان با سرمربی ۴۵ ساله خود پس از عبور از سد نود ارومیه و پیکان به این مرحله رسیده‌اند. تا به حال فرهاد در این مرحله حذف نشده است. او همچنین در ۶ بازی برگزار شده در ورزشگاه آزادی به عنوان فاتح از زمین خارج شده و دوست ندارد نخستین باخت در ورزشگاه خانگی را تجربه کند.

چهل درصد از دیدارهای قبلی فرهاد مجیدی در جام حذفی در جریان مسابقه برنده نداشته و به ضربات پنالتی کشیده است. سه مرتبه استقلال توانسته برد را مال خود کند و یک باخت هم نصیب آنها شده است.

باید دید مجیدی می‌تواند انتقام باخت در فینال جام حذفی را بگیرد و به پیروزی‌های ۱۰۰ درصدی در ورزشگاه آزادی ادامه دهد یا خیر. الهامی یک بار دیگر او را متوقف خواهد ساخت.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران استقلال ورزشگاه آزادی ساکت الهامی فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران استقلال ورزشگاه آزادی تیم فوتبال نساجی مازندران استقلال ورزشگاه آزادی ساکت الهامی فرهاد مجیدی ورزشگاه آزادی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی تیم فوتبال النصر ریاض در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج، پیامی منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر شب گذشته (چهارشنبه) با درخشش کریستیانو رونالدو 3 بر  یک الخلیج را شکست داد و حریف الهلال در فینال جام حذفی عربستان شد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر پس از پیروزی در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج پستی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت؛ «فینال جام حذفی! رو به جلو!»

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد