Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: وقتی صحبت از سلبریتی‌ها می‌شود ناخودآگاه دراندیشه ما آدم‌های معروف و مشهوری شکل می‌گیرد که به‌واسطه حمایت و تبلیغی که از سوی شبکه‌های تلویزیونی به سود آنها شده است به این معروفیت و اعتبار رسیده‌اند؛ آدم‌هایی که در ابتدای کار و از نقطه‌ای که کار هنری و ورزشی خود را آغاز کرده بودند مثل همه مردم بودند و این صدا و سیما بود که با پخش برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها در شکل‌گیری و اوج زندگی هنری و ورزشی‌شان نقش بسزایی داشت و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رسانه ملی، آنها به یک شخصیت هنری و ورزشی مطرح تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز متاسفانه برخی از این آدم‌ها علی‌رغم اینکه به‌واسطه تصاویر تلویزیونی و حمایت‌های صداوسیما به این مرحله از معروفیت در جامعه رسیده‌اند زیاده‌خواه شده‌اند!

متاسفانه برخی از برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های مختلف در تلویزیون سراغ سلبریتی‌هایی می‌روند که برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی درخواست مبالغ هنگفتی را از سازندگان آن برنامه دارند که البته در این خصوص‌، برخی از آن برنامه سازان بدون توجه به بیت‌المال و هزینه‌های سنگینی که از این طریق متوجه صداوسیما می‌شود دست به چنین حرکتی می‌زنند و با مبالغ بسیار سنگین و بالا چهره مورد نظر خود را به برنامه مورد نظر دعوت می‌کنند! این امر در حال حاضر به یک روند عادی و طبیعی در برنامه‌سازی در رسانه ملی تبدیل شده است.

در ادامه این یادداشت آمده است:

یقینا این امید هست که در دوره تحول رسانه ملی و مدیریت آقای پیمان جبلی، شاهد وقوع انقلابی در برنامه ‌سازی در رسانه ملی باشیم که یک مورد آن حضور برنامه سازانی با عملکرد متعهدانه که به مردم احترام می‌گذارند و در این راستا برای حفظ آرمان‌های نظام و ارزش‌های دینی‌مان تلاش می‌کنند که فضای برنامه‌سازی را پاک نگه دارند و از سلبریتی‌هایی دعوت کنند که متعهد، معتقد به ارزش‌های نظام و پای‌بند به ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

کد خبر 669012 برچسب‌ها حسین شریعتمداری - کیهان تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسین شریعتمداری کیهان تلویزیون صدا و سیما سلبریتی ها رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی

دریافت 16 MB کد خبر 6096900

دیگر خبرها

  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت