Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:02:02 GMT

پیش بینی خبرنگار مصری از تیم بعدی کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۵۵۴

پیش بینی خبرنگار مصری از تیم بعدی کی‌روش

خبرنگار مصری پیش بینی کرد که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا یا تونس را برعهده بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از البیان، کارلوس کی روش نتوانست با مصر به جام جهانی 2022 قطر صعود کند. فدراسیون فوتبال مصر حاضر نشد که با این مربی باتجربه پرتغالی ادامه دهد و رسما از جدایی او خبر داد.

خالد الغندور خبرنگار سرشناس مصری در توییتی از مقصد بعدی کی‌روش خبر داد و نوشت: کی‌روش رسما از تیم ملی فوتبال مصر جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا یا تونس را برعهده خواهد گرفت.

این ادعای خبرنگار مصری در حالی است که پیش از این هم رسانه‌های عراقی از کی‌روش به عنوان گزینه مناسب برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور خبر دادند به طوری که حتی از اصرار وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور برای جذب کی‌روش خبر داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كارلوس كي روش تیم ملی فوتبال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

 مهران حاتمی پس بعد از پیروزی در دومین تقابل با طبیعت در نیمه نهایی اظهار کرد: بازی سختی بود، بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و در کوارتر چهارم به بازی برگشتند.

وی افزود: برد خیلی خوبی برای ذوب‌آهن بود، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد، از الان به بازی بعدی فکر می‌کنیم که نفس‌گیر است.

حاتمی تصریح کرد: بسکتبال بالا و پایین دارد، در کوارتر اول و دوم ما و در کوارتر سوم و چهارم حریف بهتر بود، مهم نتیجه بازی است که به سود ذوب‌آهن تمام شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: طبیعت تیم بسیار بزرگی است که بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد اما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم که در بازی بعدی نیز پیروز شویم.

انتهای‌ پیام 

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • ببینید | حشاشین، کینه صهیونیستی به روایت مصری‌
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟