Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@14:14:02 GMT

محکومیت یک مدیرعامل دولتی به اتهام احتکار شکر

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۵۸۵

محکومیت یک مدیرعامل دولتی به اتهام احتکار شکر

به گزارش همشهری آنلاین، محسن عسکری در مصاحبه با صدا و سیما گفت: در بازرسی مشترک بازرسان صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان جهاد کشاورزی در استان خوزستان از یک شرکت دولتی، مقدار ۴۳ هزار تن شکر سفید درکیسه‌های ۵۰ کیلویی) و ۸۰۰ تن شکر بسته بندی یک کیلویی (تولید سال ۱۳۹۹) کشف شد که براساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر امتناع از عرضه، صورتجلسه‌ای تهیه و محموله توقیف و در نهایت گزارش تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به این پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان شوشتر رسیدگی و حکم صادر شد افزود: با توجه به گزارش کارشناسان، موجودی انبارها و گزارش‌های دریافتی از درخواست‌های مکرر کتبی برای دریافت شکر و امتناع این شرکت از عرضه، «ع. م» مدیرعامل این شرکت به یک سال انفصال موقت از خدمات دولتی محکوم شد.

وی درباره سرنوشت محموله شکر مکشوفه نیز گفت: براساس حکم صادر شده در شعبه رسیدگی کننده به این پرونده، کالای مکشوفه براساس تصمیمات قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار استان خوزستان عرضه شد.

کد خبر 669014 برچسب‌ها خبر ویژه سازمان تعزیرات استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه سازمان تعزیرات استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران