Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان ورودی آب تصفیه خانه فاضلاب دهدشت بیش از ۲ هزار متر مکعب است.

وی بیان کرد: پس از انجام مرحله تصفیه آب ورودی بیش از یکهزار و ۷۰۰متر مکعب از پساب خروجی این تصفیه خانه برای کشت محصولات کشاورزی غیر خوراکی یا دامی قابل استفاده است.

عزیزی اظهار کرد: پساب خروجی این تصفیه خانه پس از گند زدایی برای استفاده در حوزه کشاورزی باید مرحله آزمایشهای بیولوژیکی را طی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آزمایش میکروبی تصفیه خانه فاضلاب در شیراز در مجهزترین آزمایشگاه های محیط زیستی انجام می شود.

عزیزی اضافه کرد: باتوجه به مشکل بحران آب می طلبد جهادکشاورزی از این ظرفیت برای توسعه کشاورزی در راستای درآمدزایی و اشتغال به بهره برداران این حوزه به نحو احسن استفاده کند.

فاز اول سیستم تصفیه خانه دهدشت با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال سال ۹۱ با حضور مسوولان آب و فاضلاب کشور، استاندار و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

تاکنون بیش از ۴۵ کیلومتر از  شبکه یکصد کیلومتری جمع آوری فاضلاب در سطح شهر دهدشت ایجاد و نیز سه هزار مشترک شهر دهدشت به شبکه جمع آوری فاضلاب وصل شده است.

شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با ۶۵ هزار نفر جمعیت، سومین شهر پرجمعیت کهگیلویه وبویراحمد است.

شهرستان کهگیلویه با ۱۵۳هزار نفر جمعیت بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی دارد که درصد کمی از این اراضی آبی است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب اراضی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد آب و فاضلاب اراضی کشاورزی تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه