Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:33:06 GMT

پهنای باند اینترنت در شهرستان کامیاران ۵ برابر افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۷۲۴

پهنای باند اینترنت در شهرستان کامیاران ۵ برابر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با توجه به اهمیت این موضوع و ارتقای پهنای باند اینترنت در شهرستان کامیاران و نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی اظهار داشت: به همین منظور نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا اقدام شده است.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در شهرستان کامیاران از 2G به 10G معادل پنج برابر ارتقا یافته و اجرای این پروژه دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان را به دنبال داشته است

حکمت با اعلام اینکه اجرای پروژه‌های مخابراتی نیازمند کار تیمی، همدلی و حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف مخابراتی است، خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه نیز همکاران حوزه انتقال و دیتا با تأمین زیرساخت‌های مخابراتی و نصب و راه اندازی تجهیزات لازم موفق به انجام دقیق این پروژه و برگردان تمامی بسترهای ارتباطی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان، نیاز روز افزون شهروندان و مشتریان به بسترهای دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات را یادآور شد و افزود: در عصر حاضر که اکثر فعالیت‌ها در بسترهای آنلاین و درگاه‌های غیر حضوری انجام می‌شود، این مجموعه نیز تلاش دارد خدمات مطلوب و با کیفیت را به شهروندان ارائه کند.

وی بیان داشت: هم اکنون سرویس‌های ADSL,VDSL,FTTH وSIP PHONE از جمله سرویس‌های مبتنی بر دیتا هستند که شرایط استفاده از آنها برای شهروندان و مشتریان ساکن در شهرستان کامیاران فراهم شده است.

حکمت به سرمایه گذاری‌های مخابرات منطقه در سطح استان با هدف ارتقا و توسعه زیرساخت‌های دیتا اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران، حمایت و پشتیبانی مسؤلین ارشد شرکت مخابرات ایران و مسؤلین استانی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به مشتریان دریغ نخواهیم ورزید.

کد خبر 5464166

منبع: مهر

کلیدواژه: بازرگانی استانها مخابرات کردستان کامیاران آزاد حکمت ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان شهرستان کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل