Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:30:16 GMT

افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۸۱۵

افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در استان همدان

امین روستایی گفت: مصرف بنزین استان همدان در بازه زمانی ۲۰ روزه (۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین جاری) و در مقایسه با همین مدت در سال گذشته، ۲۳ درصد افزایش داشت که در قیاس روزانه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ مصرف با ۵۰ درصد افزایش به اوج خود رسید.

او گفت: در تمامی روز‌های این دوره ۲۰ روزه هیچ وقفه‌ای در امر سوختگیری خودرو‌ها به وجود نیامد و خودرویی بدون سوخت نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روستایی گفت: حدود دو هزار بازدید منظم و تصادفی از این مراکز خدماتی انجام شد، سوخت رسانی مطابق استاندارد ملی، رسالت، فلسفه وجودی و خط قرمز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و منطقه همدان است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در راستای الزام بهبود مستمردر بازدید‌های انجام شده از مجموع ۱۰۵ باب جایگاه عرضه کننده سوخت مایع و سی ان جی، هشت باب تذکر جدی دریافت کردند و ضرب العجل رفع مغایرت‌ها به مالک مربوطه ابلاغ شد.

روستایی گفت: درحال حاضر با افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی کهکشان در شهرستان بهار شمار جایگاه‌های سوخت مایع، تک و دومنظوره استان همدان به ۱۲۶ باب رسیده و مدیریت منطقه از سرمایه گذاری در این بخش و احداث جایگاه در مسیر‌های مورد نیاز شهری و بین شهری استقبال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در مرحلۀ اول نوزدهمین آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم، با افزایش ۲۵ درصدیِ شرکت کنندگان، حضورِ دانش آموزان و بانوان، چشمگیر بود.

همچنین خُردسالترینِ شرکت کنندگان، سه کودکِ هفت ساله در خوزستان، خراسانِ جنوبی و یزد بودند و مُسن‌ترین شرکت کننده هم ۷۷ ساله از آذربایجانِ شرقی بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • معمای بنزین در ایران
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • از افزایش تراز آب دریاچه ارومیه تا آغاز تولید بنزین از متانول