Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:33:09 GMT

فعالیت رسانه ای در قروه تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۰۸۳۵

فعالیت رسانه ای در قروه تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فعله گری یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت خبرنگاری رسالت مهمی است و بحث امنیت شغلی خبرنگاران باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: روابط عمومی ادارات با خبرنگاران باید ارتباط و تعامل داشته باشند چرا که برای بازتاب خدمات نظام و دسترسی به دغدغه‌های مردمی نیازمند تلاش خبرنگاران و انعکاس اخبار در بستر رسانه‌های رسمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعله گری اظهار داشت: ادارات شهرستان قروه در هفته‌هایی که مختص به آنها هستش باید گزارش و عملکردهای خود را به خبرنگاران جهت پوشش خبری ارائه دهند.

وی افزود: همانطور که معاون امنیتی سیاسی استاندار کردستان در روز تودیع معارفه بنده اعلام کردند که «فرماندار مسئول تمام شهرستان است»، بنده نیز با تمام توان برای انجام رسالت خویش تلاش خواهم کرد و در این راستا دغدغه آب شرب و صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی، معضلات مربوط به زباله و پسماندهای مواد غذایی و کمبود پزشک متخصص را پیگیری خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری قروه از خبرنگاران این شهرستان خواست که با انتقادهای سازنده خویش زمینه ساز تحول در امور باشند و در راستای فرهنگ سازی در مصرف آب تلاش بیشتری نمایند.

فعله گری تصریح کرد: مدیران دولتی نباید از خودروهای دولتی استفاده شخصی کنند چرا که این امر تخلف بوده و با آنها برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در بحث نشاط اجتماعی تلاش خود را خواهیم کرد که نشاط را به جامعه برگردانیم و در این مسیر نیازمند همراهی رسانه‌ها هستیم.

فعله گری اظهار کرد: پیگیر دفتر خبرنگاری برای خبرنگاران در فرمانداری قروه خواهم بود و از همه ظرفیت‌های شهرستان برای تقویت حوزه اطلاع رسانی و خبر استفاده خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: مدیران ادارات باید ذهنیت‌های خود را نسبت به خبرنگاران تغییر دهند و با خبرنگاران رسانه‌های رسمی همکاری کامل داشته باشند.

سرپرست فرمانداری قروه اعلام کرد: شهروندان به شایعه پراکنی ها در مورد انتصابات از جمله بخشداری‌ها و معاونین توجه نکنند چرا که هر انتصابی از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5464175

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه فرمانداری قروه خبرنگار محرومیت زدایی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر گرد و غبار آلودگی هوا خراسان رضوی مشهد ماه رمضان 1401 آمار کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان فعله گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش معادن شهرستان تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدی زارع خورمیزی، گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 
مهدی زارع خورمیزی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 
وی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر