Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در بیانیه دیده بان الازهر آمده است: وحشی گری سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی که به عمد «غاده سباتین» را به قتل رساندند، محکوم می‌کنیم.

وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد کرد که «غاده سباتین» ۴۷ ساله و مادر ۶ فرزند به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری به شهادت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیده بان الازهر افزوده است: این سربازان با سوابق جنایی پر از وحشیگری و تجاوز، حرمت ماه رمضان را نگه نداشتند.

این بیانیه با اشاره به افزایش خشونت رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان درباره تشدید تنش‌ها در فلسطین هشدار داده است.

دیده بان الازهر همچنین از جامعه جهانی خواسته است تا برای توقف جنایت‌های مکرر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان فورا وارد عمل شوند.

پیش از این نیز اتحادیه اروپا شهادت این زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست را محکوم و از مقام‌های این رژیم خواسته بود تا درباره این جنایت تحقیق کنند.

گروه‌های فلسطینی نیز این جنایت را به شدت محکوم و تأکید کردند که این جنایت، تروریسم حقیقی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین را به نمایش گذاشت.

طی درگیری‌های روز یکشنبه در فلسطین اشغالی سه فلسطینی از جمله ۲ زن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: الازهر شهادت فلسطینی ضرب گلوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد؛ در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روزهای اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.

تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشورها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری