Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان شب گذشته در دیدار پورتو با ویتوریا گیمارش در هفته بیست و نهم لیگ پرتغال ستاره میدان بود. 

مهاجم ایرانی در این بازی دو پنالتی گرفت و یک گل به ثمر رساند. طارمی در مصاحبه با سایت سازمان لیگ پرتغال، گفت: مهمتر از گلزنی ام این بود که بازی را ببریم. از گلزنی بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم بازی های بیشتری را پیروز شویم تا قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی با عملکرد درخشانش در این بازی موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند. پورتو با این برد 79 امتیازی شد تا فاصله با تیم دوم به 6 امتیاز دوباره افزایش یابد. پورتو اکنون شانس اصلی قهرمانی در لیگ پرتغال به شمار می رود و برای قهرمانی تنها به 3 برد دیگر نیاز دارد. 

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء

به گزارش قدس آنلاین، اتحاد کلباء در جام ریاست‌جمهوری امارات به مصاف تیم آماده و سرحال الوصل رفت. همچنان که پیش بینی می‌شد این الوصل بود که توانست پیروزی آسانی را در این بازی به دست آورد. الوصل با نتیجه چهار بر یک در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد.

مهدی قایدی، ستاره ایرانی اتحاد کلباء، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۶۸ در حالی که بازی با یک گل به سود الوصل دنبال می‌شد گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند اما در ادامه اتحاد کلباء سه گل دیگر را دریافت کرد تا شکست سنگینی را پذیرا شود.

قایدی در دقایق پایانی تعویض شد. این بازیکن ایرانی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در لیگ امارات داشته و از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او به احتمال خیلی زیاد در ترکیب تیم منتخب فصل قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد