Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد حسن رزاق منش گفت: بانک کشاورزی در جهت تامین مالی و تحکیم امنیت غذایی به متقاضیان زیربخش‌های مختلف کشاورزی و بازرگانی در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۶۹۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گفته او، این میزان تسهیلات به ۶۲ هزار و ۸۸۱ نفر از متقاضیان پرداخت شده است؛ که از لحاظ مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۳۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازق منش گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۶۳۸ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است که در واقع با پرداخت این میزان تسهیلات، ۲۰۳۲ دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و دنباله بند‌ها به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان اضافه شده است.

به گفته این مقام مسئول، همچنین شعب بانک کشاورزی استان فارس در طی این مدت، مبلغ ۵۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری را به ۵۲۲ نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

پرداخت ۱۴۶۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج 

رزاق منش گفت: شعب بانک کشاورزی استان فارس در رابطه با تسهیل در امر ازدواج جوانان، مبلغ ۱۴۶۱ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج را به ۱۶۷۳ نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

او، سپس میزان وام پرداختی در رابطه با کشت گلخانه‌ای با هدف توسعه این نوع کشت در جهت تولید محصولات کشاورزی را در همین مدت، بیش از ۱۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای این نوع کشت ذکر کرد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان فارس گفت: پرداخت تسهیلات در زمینه کشت گلخانه‌ای استان، منجر به احداث و بهره برداری از ۶۵ طرح با مساحت بیش از ۳۹.۹ هکتار در استان فارس شده است.

او گفت: طی این مدت، مبلغ ۴۰۳۲ میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی به ۱۳۹۶ نفر از متقاضیان پرداخت شده است. همچنین در زمینه باغداری، شعب بانک کشاورزی استان مبلغ ۵۸۲۹ میلیارد ریال تسهیلات به تعداد ۷۶۶۸ نفر از متقاضیان باغدار استان و مبلغ ۱۷۷۴۲ میلیارد ریال تسهیلات دامداری به ۲۳۳۲۳ نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

رزاق منش گفت: یکی دیگر از اقدامات شعب بانک کشاورزی استان فارس در این مدت پرداخت مبلغ ۱۳۸۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی است که این میزان تسهیلات به ۳۰۳۴ نفر متقاضی از مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

او گفت: مبلغ ۸۲۰۵ میلیارد ریال تسهیلات زراعت نیز به ۱۳۷۱۴ نفر از متقاضیان این زیربخش کشاورزی پرداخت شده است.

رزاق منش پرداخت بیش از ۷۸۶۳ میلیارد ریال تسهیلات در زیر بخش صنایع تبدیلی در همین مدت به اشخاص حقیقی و حقوقی توسط بانک کشاورزی استان فارس را یکی دیگر از اقدامات مهم خواند و گفت: این میزان تسهیلات به ۱۳۱۸ نفر از متقاضیان پرداخت شده ا ست.

او از پرداخت بیش از ۲۲۴۸ میلیارد ریال غرامت مربوط به ۶ ماهه اول سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ توسط بانک کشاورزی خبر داد و گفت: بیش از ۱ میلیون و ۲۸۹ هزار راس انواع دام و تعداد ۱۷ هزار بیمه گذار در بانک کشاورزی استان فارس دام‌های خود را تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی استان قرار دادند، همچنین بیش از ۶۵۲۶۱ بیمه نامه طی این مدت در بانک کشاورزی استان فارس صادر شده است که،از مجموع بیمه نامه‌های صادر شده ۲۴۳۶۸ بیمه نامه در بخش باغات، ۲۰۹۲۹ بیمه نامه در بخش زراعت، تعداد ۱۷۳۷۳ بیمه نامه در بخش دام، تعداد ۲۵۳۷ بیمه نامه در بخش طیور، تعداد ۹ بیمه نامه در زیربخش آبزیان و تعداد ۴۵ بیمه نامه در سایر بخش‌ها شامل منابع طبیعی، ابنیه و ماشین آلات بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک کشاورزی فارس پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اشتغال روستایی و عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است