Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:08:36 GMT

حضور تیم نجات غریق بانوان در مسابقات جهانی با ترکیب کامل

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۱۳۲۷

حضور تیم نجات غریق بانوان در مسابقات جهانی با ترکیب کامل

به گزارش خبرگزاری فارس، شادی قیاسی با یادآوری اینکه مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان سال جاری به میزبانی ایتالیا برگزار می شود، عنوان کرد: نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان همزمان با تیم ملی مردان سال گذشته در بوشهر برگزار شد. برای برپایی این اردو از ۹ ورزشکار دعوت شد، خروجی یک هفته پیگیری تمرینات هم دعوت از ۶ نفر از آنها برای اردوی دوم بود که اردیبهشت ماه به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه تیم ملی نجات غریق بانوان با ترکیب کامل متشکل از 4 ورزشکار در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت می کند، یادآور شد: این حضور در بخش ساحلی مسابقات انجام می شود. به همین منظور در مجموع چهار مرحله اردوی آماده سازی برای تیم پیش بینی شده است تا ورزشکاران در بهترین شرایط ممکن عازم مسابقات شوند. تلاش مان برای مدال آوری در مسابقات جهانی است اگرچه صرف حضور و رقابت با تیم های دیگر کشورها هم برای فدراسیون و وزارت ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است. 
 
قیاسی اشاره ای به فعالیت های انجام شده در حوزه بانوان طی سال گذشته داشت و گفت:  بعد از دو سال وقفه و با وجود ادامه کرونا، مسابقات قهرمانی کشور را هم با حضور ۲۰ تیم و در سطح کیفی قابل قبول برگزار کردیم. 
 
وی با بیان اینکه انجام واکسیناسیون و صدور مجوزهای لازم شرایط را برای برگزاری دوره های آموزشی حضوری در نیمه دوم سال مهیا کرد، ادامه داد: بر همین اساس در این نیمه از سال دوره های داوری، مربیگری و همسان سازی مدرسان آب درمانی را به صورت جامع برگزار کردیم. همچنین برگزارکننده  بیش از ۱۵ کارگاه در بخش همگانی و آب درمانی بودیم. 
 
قیاسی در تشریح رویکرد مورد نظر فدراسیون نجات غریق و غواصی برای سال جاری نیز گفت: بر اساس درخواست واصله از استان ها و همچنین کسب مجوز لازم از وزارت ورزش، پیگیر برگزاری دوره های مربیگری و آب درمانی در استان ها هستیم. ضمن اینکه تدوین سرفصل های آموزشی جهت برپایی دوره های ارتقای مدرسی درجه ۳ آب درمانی را هم دنبال می کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نایب رئیس نجات غریق نجات غریق و غواصی آب درمانی نجات غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد