Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم الدحیل در بازی مقابل سپاهان در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بابت پیروزی نماینده قطر که به لطف گلزنی او صورت گرفت ابراز خرسندی کرد

اولونگا به تمجید از تیم سپاهان پرداخت.

به گزارش طرفداری، مایکل اولونگا مهاجم تیم فوتبال الدحیل پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل سپاهان در دور دوم بازی‌های گروه D که با گلزنی او در دقیقه 84 رقم خورد، به خبرنگاران گفت:

می‌دانستیم که بازی آسانی در پیش نداریم، چون حریف‌مان تیمی بود که تاکتیکی‌هایی خوب و بازیکنانی برجسته دارد که در سطحی متمایز بازی می‌کنند، اما در چنین مسابقاتی شما باید از ابتدا تا انتهای بازی تمرکزتان را حفظ کنید که همین اتفاق هم برای ما رخ داد و موفق شدیم در آخرین دقایق گل برتری را به ثمر برسانیم تا باخت‌مان در دور اول را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولونگا افزود:

گل من حاصل زحمات هم‌تیمی‌هایم بود. من فقط زحمات آنها را به بار نشاندم و این گل برایم انگیزه‌ای شد که در بازی‌های پیش رو برای کمک بیشتر به تیمم تلاش کنم تا بتوانیم به مراحل بعدی صعود کنیم.

اخبار داغ 

اولین واکنش علی دایی به ماجرای باز کردن کرواتش در قطر بر طبل شادانه بکوب! / واکنش تلویزیون استان مرکزی به پیروزی آلومینیم مقابل پرسپولیس / فیلم پنالتی از دست رفته مهدی طارمی مقابل گیمارش (ویتوریا گیمارش 0-1 پورتو) صعود عثمان دمبله به صدر جدول برترین پاسورهای لالیگا پیشنهاد وسوسه کننده لایپزیش به اریک تن هاخ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!

یعنی هر لحظه‌ای که تصور می‌کنید اینجا نقطه آخر حماسه‌سازی‌های سیاوش یزدانی است، مدافع سپاهان بار دیگر شما را شگفت‌زده می‌کند! بعد از شکست غیرمنتظره الهلال عربستان مقابل العین امارات و ناکامی این تیم در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، یزدانی با انتشار کامنت «یک- صفر» به هجو این باشگاه پرداخت. چرا؟ چون بعد از اخراجش از زمین در بازی رفت با الهلال، همین اعداد را که تا آن زمان نتیجه بازی بود به هواداران حریف نشان داد و بعد که آنها ۳گل زدند و بردند، کلی طرح طنز در مورد کری‌خوانی سیاوش ساخته شد.

اتفاقی که الان افتاده این است؛ مدافع سپاهان کری‌خوانی شکست‌خورده خودش بعد از اشتباه مرگباری که جلوی الهلال داشته و منجر به حذف سپاهان شد را یادآوری کرده؛ حقیقتا که خوش به سعادتت!

منبع: همشهری‌آنلاین

دیگر خبرها

  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!