Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر لهستان در ایران در دیدار با شهردار اصفهان با اشاره به سابقه میزبانی مردم اصفهان از کودکان لهستانی در ۸۰ سال گذشته در دوران جنگ جهانی، گفت: در تاریخ اذهان مردم لهستان و ایران بویژه مردم اصفهان تصویر بسیار زیبایی از مهمان‌نوازی است.

ماچئی فایوکوفسکی می گوید: همکاری مشترک دکترای جراحی مغز و اعصاب کودکان بین ایران و لهستان باتوجه به ظرفیت بالای مهارت وتجربه متخصصان جراح مغز واعصاب لهستانی و همچنین همکاری مشترک در زمینه شهرسازی با محوریت بازسازی بافت‌های فرسوده ازجمله پیشنهادات همکاری دوطرفه می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اصفهان هم در دیدار با سفیر لهستان در ایران، با تاکید بر اهمیت افزایش تعاملات بین‌المللی و تقویت دیپلماسی عمومی از سوی شهرداری اصفهان، گفت: در راستای همکاری مشترک اصفهان با لهستان سه برنامه مشترک در قالب برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان طراحی شده است.
علی قاسم زاده، دوطرف را در زمینه‌های فرهنگی و شهرسازی از ظرفیت‌هایی بالایی برخوردار دانست و گفت: برپایی نمایشگاه عکس به یاد کودکان لهستانی در دوران جنگ جهانی و مهاجرت به اصفهان همچنین استفاده از تجربه موفقیت‌آمیز لهستان در حوزه شهرسازی و در آخر همکاری مشترک درمانی وعلمی بین بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان و یکی از بیمارستان‌های لهستان در زمینه درمان کودکان بویژه جراحی است.

مجتبی شاهمرادی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان هم در این نشست گفت: در هفته فرهنگی اصفهان که از سیزدهم اردیبهشت ماه همزمان با عید فطر آغاز می‌شود، با حضور وزیر خارجه لهستان در اصفهان نمایشگاه عکس کودکان لهستانی در قالب ۲۵ قاب عکس از مهاجرت لهستانی‌ها به اصفهان افتتاح خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواهر خواندگی کشور لهستان همکاری مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در این دیدار با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روندهای جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می باشد و فرمت منطقه ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشورهای منطقه قفقاز در حال اجرا می باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می باشد.

 

دیگر خبرها

  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند
  • روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است
  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است