Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدتقی صفری روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: بازاریان و اصناف شریف شهرستان گناوه مانند همیشه در عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به‌ ویژه در ماه مبارک رمضان با رعایت انصاف و قیمت‌های متعارف و اعلام شده عمل کنند و با مسئولان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی اظهارداشت: در جذب کالاهای اساسی تنظیم بازار ، نیاز شهرستان  در نظر گرفته شود و  به گونه‌ای عمل کنید که کمبودی در این خصوص نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه با اشاره به برگزاری رزمایش مومنانه در ماه رمضان گفت: جمع آوری کمک‌ها و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان از برنامه‌های مهم در این ماه مبارک است و  فراهم کردن شرایط برگزاری آن در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

وی از تلاش‌  دست اندر کاران ستاد خدمات سفر در ایام نوروز قدردانی کرد و افزود: در تعطیلات نوروز با تلاش و همکاری بسیار خوب همه دست اندر کاران ستاد و همدلی مردم به هموطنان خدمات رسانی خوبی انجام شد و  همچنین با کمبود کالاهای اساسی روبرو نشدیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر اصناف گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر اصناف گناوه بوشهر اصناف گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در نخستین جشنواره ایده های نو در سال تحصیلی جاری، «صغری نعمتی» از معلمان شهرستان گناوه حائز رتبه برتر استانی در این جشنواره شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهگیان شهرستان، هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت خواندن و نوشتن در پایه اول ابتدایی عنوان کرد.

مردانی با بیان اینکه شهرستان گناوه رتبه سوم مشارکت در این جشنواره را کسب کرده گفت: در همایشی که به همین منظور در شهرستان کنگان برگزار شد از مسئولان حوزه آموزش نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6093664

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • چین اولین مقصد صادرات کالاهای ایرانی/ باید بازار چین را بشناسیم
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند