Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@04:49:08 GMT

روزهای آخر تصویربرداری «خوشنام» در تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۱۸۷۱

روزهای آخر تصویربرداری «خوشنام» در تهران

ایران اکونومیست-سریال «خوشنام» آخرین روزهای تصویربرداری را در تهران می‌گذراند و قرار است پایان آن در مشهد تصویربرداری شود.

 سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی این شب‌ها از شبکه یک سیما پخش می‌شود و هنوز تصویربرداری آن ادامه دارد.

علیرضا نجف‌زاده درباره مراحل پایانی کار بیان کرد: این سریال این روزها در لوکیشنی واقع در چیتگر و در یک باشگاه سوارکاری تصویربرداری می‌شود که ضبط آن تا آخر هفته ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بعد از آن هم عوامل سریال یکی دو روزی به شهر مشهد می‌روند و بخشی از سکانس‌های پایانی سریال را در این شهر تصویربرداری می‌کنند.

این کارگردان درباره تم قصه و نقدها به کلیشه توبه یک خلافکار سابقه‌دار عنوان کرد: کلیشه چیز بدی نیست، مثل اینکه بگوییم چرا خودرو چهار چرخ دارد! کلیشه‌ها هم براساس اصول ثابتی ایجاد می‌شوند. برخی در نقدهایی که وارد می‌کنند نگاه مغرضانه‌ای دارند.

نجف‌زاده در پایان درباره خط سیر داستان گفت: حتماً تا پایان کار غافلگیری داریم اما مخاطب باید همه کار را ببیند و بعد نقد خود را مطرح کند.

سریال «خوشنام» در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود و هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا بازیگران سریال هستند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران

قطعه جدید رضا یزدانی برای سریال «افعی تهران» منتشر شد.

این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است. سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • فرسودگی روکش آسفالت آزادراه فیروزکوه - تهران رانندگان را به دردسر انداخت + فیلم
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد