Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی کرمانی مقدم، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال گفت: فکر نمی‌کردم پرسپولیس  در جام حذفی شکست بخورد، اما این اتفاق رخ داد. برخی از بازیکنان در حد و قواره پوشیدن لباس پرسپولیس نیستند و مشخص نیست بر چه اساسی جذب شدند. قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نبود، اما پرسپولیسی‌ها به راحتی این فرصت را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس ۲ - آلومینیوم ۳/ وداع سرخ‌ها از جام حذفی با شکست برابر شاگردان رحمتی

کرمانی مقدم گفت: گل محمدی مقصر نتایج ضعیف پرسپولیس نیست؛ چرا که دستش خالی است. همچنین،  بازیکنان مدنظرش در نیم فصل جذب نشدند. نیمکت پرسپولیس آن قدر قوی نیست تا بتواند کار را برای پرسپولیس در آورد. با وجود اینکه  سرخپوشان از گردونه جام حذفی کنار رفتند، اما هنوز ۶ بازی از لیگ برتر فوتبال مانده است و  باید امیدوار باشند. خیلی خوشحالم که امسال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد چرا که با این شرایط به مشکل می‌خوردیم. مدیران باشگاه، باید تیم را برای فصل آینده تقویت کنند تا با تمام قوا در مسابقات ظاهر شوند.  

تیم پرسپولیس، با هدایت گل محمدی  بعد از ۳۴ بازی در ورزشگاه آزادی شکست خورد و همین موضوع باعث شد که اهالی فوتبال  انتقاداتی به عملکرد گل محمدی داشته باشند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مرتضی کرمانی مقدم جام حذفی فوتبال ایران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در حالی با برد آلومینیوم و شکست تیم میهمان به پایان رسید که روی صحنه گل اول پرسپولیس اعتراض زیادی از سوی اراکی‌ها وجود داشت.

در این صحنه اوستون اورونوف برخوردی با ایمان موسوی بازیکن آلومینیوم داشت و باعث سرنگونی او شد، اما داور بدون سوت از این صحنه گذشت و خطا نگرفت.

در همین خصوص کارشناسان داوری نظرات خود را ابراز کردند که در ادامه می‌خوانید:

 محمدرضا ابوالفضلی: اینگونه برخورد‌ها یک جدال طبیعی در فوتبال هست. نیروی وارد شده غیر طبیعی و در حدی نیست که داور مُجاب به اعلام خطا شود. اگر خوب دقت کنیم متوجه نزدیکی صحنه به داورِ چهارم و اشراف کامل وی به موقعیت می‌شویم چراکه ایشان نیز در حال انتقال اطلاعاتِ صحیح، نسبت به عدم وقوع خطا، به داور بازی است. با این تفاسیر هیچگونه خطایی رُخ نداده و ادامه بازی تصمیم صحیحی بود که توسط داور گرفته شد.

 مهدی عالیقدر: این یک چلنج فوتبالی است و به نظر نمی‌رسد بازیکن قرمز مرتکب خطا شده باشد.

 ابراهیم میرزابیگی: بازیکن پرسپولیس با دست بازیکن حریف را شارژ کرد و داور باید خطا اعلام می‌کرد.

 تورج حق‌وردی: بازیکن پرسپولیس، بازیکن حریف را هُل داد و مرتکب خطا شد.

 بابک وسیله‌بر: این تماس بدنی در قسمت بالا تنه دو بازیکن و نیز کم شدن سرعت بازیکن سفید که برای احاطه و تسلط به توپ بود، یک برخورد طبیعی فوتبالی محسوب می‌شود، بنابراین ادامه بازی صحیح است.

 سعید علینژادیان: بازیکن پرسپولیس با دست راست بازیکن آلومینیوم را هل می‌دهد و مرتکب خطا می‌شود.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا