Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی رمضانی در مراسم سلسله نشست‌های تحلیل و بررسی کتاب‌های روایت شده از زبان مادر شهدا که به بررسی کتاب ”راز  شب قدر» روایت‌های حکیمانه از خاطرات شهید جواد کاکه‌جانی اختصاص داشت، گفت: حضور در مراسمی که آغشته به نام، یاد و عطر شهدا است یک افتخار و سعادت بزرگ است.

وی گفت: باید تلاش کنیم با بهره‌گرفتن از روش‌های مختلف فرهنگ شهادت را همواره زنده نگه داریم، چرا که جامعه ما امروز بیش از هر زمانی نیازمند این نوع نگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر ضرورت تقویت فرهنگ غنی ایثار و شهادت در کردستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه کردستان یک سرزمین و وادی مقدس است، افزود: خون بسیاری از شهدای انصار و مهاجر در این سرزمین برای حفظ اسلام و انقلاب بر زمین ریخته است و بر همین اساس می‌توان گفت که کردستان سرزمینی مقدس است.

رمضانی برگزاری جلسات و مراسم‌هایی از این دست را دارای اهمیت فراوان و جزو جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: به یاد شهدابودن و تکریم این عزیزان برای همه ما افق‌گشایی می‌کند، چرا که شهدا همه زندگی خود را در راه خدا و حفظ اسلام بخشیدند.

وی در ادامه به اهمیت تکریم و حفظ جایگاه پدران و مادران شهدا اشاره کرد و  اظهار داشت: در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما، مادر شهید جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد چرا که شهدا در دامن آنان پرورده شده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان توصیه کرد، نهادها و دستگاه‌های فرهنگی برپایی مراسم‌های معنوی که به شهدا مربوط باشد را به صورت جدی در دستور کار داشته باشند و مدیریت استان نیز از این برنامه‌ها حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی رمضانی جایگاه مادران شهدا شهدای کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ترویج فرهنگ شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری