Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@09:53:16 GMT

تعارف قهرمانی از انگلیس تا ایتالیا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۲۳۵۲

تعارف قهرمانی از انگلیس تا ایتالیا

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _یکشنبه بیست‌ودوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مطابق با یازدهم آوریل ۲۰۲۲_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه توتو اسپورت با تیتر "ممنون تورینو" نوشت: گراناتا مقابل میلان به نتیجه خوبی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورینو رقبای میلان را به قهرمانی در سری‌آ امیدوار کرد.

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "میلان منقطع" نوشت: میلان مقابل تورینو متوقف شد. حالا روسونری باید امیدوار باشد اینتر بازی معوقه‌اش را نبرد تا همچنان صدرنشین بمانند.

روزنامه آ اس با تیتر "به سرعت" نوشت: رئال‌مادرید روزهای حساسی را پیش رو خواهد داشت، ابتدا نبرد با چلسی در لیگ قهرمانان برای مسجل کردن صعود به نیمه‌نهایی و سپس نبرد حساس با سویا در لالیگا که می‌تواند قهرمانی‌شان را تضمین کند.

روزنامه مارکا با تیتر "مادرید در هشدار" نوشت: رئالی‌ها بازی رفت را مقابل چلسی بردند و شانس خوبی برای صعود به نیمه‌نهایی دارند، اما اتلتیکو مقابل منچسترسیتی شکست خورده و باید جبران کند.

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "لوک خوش شانس" نوشت: لوک دی‌یونگ فرشته نجات بارسلونا شد. بارسلونا با شکست ختافه در دقیقه آخر به رده دوم لالیگا برگشت.

روزنامه گاردین با تیتر " سیتی به قرمزها "یک جان" داد" نوشت: منچسترسیتی برد مقابل لیورپول را از دست داد تا قرمزها همچنان شانس قهرمانی‌شان در لیگ برتر را داشته باشند.

روزنامه میرور با تیتر "باکس آفیس" نوشت: یک نمایش فوق‌العاده از منچسترسیتی و لیورپول. پپ گواردیولا و یورگن کلوپ هنرشان را به نمایش گذشتند، اما هیچ‌کدام در این فیلم جذاب برنده نبودند.

کد خبر 567596

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه ورزشی روزنامه های خارجی ورزشی روزنامه های خارجی روزنامه های ورزشی جهان روزنامه مارکا اسپانیا موندو دپورتیوو اسپانیا گاردین گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا توتو اسپورت ایتالیا پیشخوان روزنامه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

دیگر خبرها

  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است