Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@14:30:17 GMT

فراخوان عضویت در اتاق تعاون ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۲۴۱۲

فراخوان عضویت در اتاق تعاون ایران همزمان با سالروز تاسیس خود در ۲۱ فروردین منتشر شد.

به گزارش بازارنیوز، متن فراخوان به این شرح است:

بسمه تعالی
اتاق تعاون ایران بعنوان عالی‌ترین نهاد متولی غیر دولتی بخش تعاون افتخار دارد در طلیعه سال نو و مقارن با ماه پرخیر و برکت رمضان و همزمان با سالروز تاسیس خود در ۲۱ فروردین ماه، در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر شبکه سازی تعاونی‌ها برای کارآمدتر کردن نقش آن‌ها در فرایند فعالیت‌های اقتصادی و زمینه سازی حضور مشارکت حداکثری مردم در این فعالیت‌ها و بهبود فضای کسب و کار کشور با تأکید بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، از کلیه تعاونی‌های فعال در عرصه‌های مختلف با حوزه فعالیت ملی و بین المللی دعوت نماید با عضویت در اتاق تعاون ایران مستقیماً از خدمات این نهاد فراگیر و فرصت حضور آن در شورا‌ها و مجامع عالی کشور بهره‌مند شوند؛ لذا از تمامی تعاونی‌های بزرگ و ملی دعوت می‌شود به منظور اطلاع از خدمات، شرایط و ارائه در خواست عضویت خود در اتاق تعاون ایران، با مراجعه به سایت این نهاد به نشانی WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ICCCOOP.IR اطلاعات درخواستی را تکمیل کنند تا اقدامات لازم جهت عضویت آن‌ها و ارتباط مستقیم کارشناسان اتاق تعاون ایران با آن‌ها بعمل آید.

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران طی پیامی بیست و هشتمین سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران را به جامعه بزرگ تعاون تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
«… وَ تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَ التَّقْوی وَ لا تَعاوَنُوا عَلَی الْإِثْمِ وَ الْعُدْوانِ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ شَدِیدُ الْعِقابِ (مائده/ ۲)»
«…و (همواره) در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید و (هرگز) در راه گناه و تعدی همکاری ننمائید و از خدا بپرهیزید که مجازاتش شدید است.»

یکی از برترین تعالیم قرآنی که در دین مبین اسلام نیز موکدا تاکید شده است، تعاون در کار‌های نیک است.

۲۱فروردین ماه هرساله یادآور به بار نشستن این آیه شریفه و سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران به عنوان متولی غیردولتی بخش تعاون است و امروز پس از سال‌ها تلاش صادقانه، در بیست و هشتمین سالروز تاسیس این نهاد که مقارن با ماه مبارک رمضان شده، هر روز بر تاثیر و نقش مهم اتاق تعاون ایران در اقتصاد ملی میهمن عزیز اسلامی افزوده می‌شود.

اهداف تعیین شده برای فردایی بهتر، شکوفا و همراه با آرمان‌های بزرگ نقشه راه اتاق تعاون ایران بوده است. پیش‌بینی و جریان سازی وحمایت از تک تک اعضاء تعاونی‌ها برای رسیدن به هدف متعالی در روح و جان، موسسان این نهاد مردمی درخشان بوده است.

حال که در پله۲۸ اُم هستیم، خوشوقتیم که اتاق تعاون ایران نقش و جایگاه رفیعی در فرایند تصمیم سازی‌ها و تصمیم گیری‌های خرد و کلان از طریق عضویت در اکثر شورا‌ها و مجامع عالی اقتصادی دارد و با تعامل مثبت و فعال با ارکان حاکمیت تمامی اهتمام خود را بر مطالبه گری و پیگیری انتظارات قانونی تعاونی‌ها معطوف نموده است.

اکنون اتاق تعاون ایران به برکت رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بهره گیری از قوانین مترقی مرتبط و نیز حضور فعال در هیات مدیره اتحادیه بین المللی تعاون، تمام تلاش خود را معطوف ارتقای بخش مردمی تعاون نموده است.

در بیست و هشتمین سالگرد فعالیت اتاق تعاون ایران که شعار سال با نگاه عالمانه و واقع بینانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» تعیین شده، فرصت مغتنمی است که از ظرفیت‌های بخش مردمی تعاون کشور برای تحقق منویات معظم له استفاده شود.

اینجانب سالروز تأسیس اتاق تعاون ایران را به تمامی تعاونگران و تلاشگران این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است در پرتو عنایات حق تعالی و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و با پیروی از توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همه با هم در پیشبرد اهداف و ارتقاء جایگاه تعاون و تحقق سهم ۲۵درصدی از اقتصاد ملی گام برداریم.

بهمن عبداللهی
رئیس اتاق تعاون ایران.


/بازار

برچسب ها: فراخوان عضویت ، اتاق تعاون ایران ، سالروز تاسیس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000R7z

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فراخوان عضویت اتاق تعاون ایران سالروز تاسیس اتاق تعاون ایران سالروز تاسیس تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان نیاز پژوهشی این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ‌زاده گفت: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» این شرکت در نظر دارد نیاز پژوهشی خود را که با همکاری واحدهای مختلف فنی و عملیاتی شناسایی می‌شوند، در مقاطع مختلف زمانی و براساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی وزارت نفت، میان دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز علمی، فراخوان کند.

وی عنوان نخستین فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را «تهیه و تدوین دانش‌ فنی، فناوری طراحی و پیاده‌سازی ثبت نرم‌افزار تخصصی مهندسی و عملیات نمودارگیری سطحی با قابلیت تطبیق با مجموعه‌های نمودارگیری سطحی» بیان کرد و افزود: این پروژه با همکاری متخصصان شاغل در واحدهای فنی و مدیریت خدمات ویژه حفاری شرکت تعریف و نهایی شده است و از طریق طرح پژوهشی اجرا می‌شود.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران در ادامه گفت: موضوع این طرح شامل ساخت نرم‌افزار تخصصی مهندسی عملیات نمودارگیری سطحی است که پیش از این نیز یک نوبت فراخوان شده است و اکنون براساس مصوبات نشست‌های کارگروه داوری و با توجه به اصلاحیه‌های انجام‌شده، دومین فراخوان آن منتشر شد.

بیگ‌زاده درباره راه‌های دسترسی و مشاهده فراخوان بیان کرد: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس www.sate.atf.gov.ir و سامانه نظام ایده‌ها و نیازها به آدرس www.nan.ac قابل مشاهده است و پژوهشگران می‌توانند پیشنهاد خود را در قالب فرم پیشنهاد طرح پژوهشی روی سایت به آدرس www.rtd.nioc.ir تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه یا رئیس پارک علم و فناوری مربوطه در سامانه ساتع ارسال کنند.

وی گفت: اطلاعات تکمیلی مربوط به طرح پیش‌گفته روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها برای علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت امسال است. شماره‌تلفن‌های ‌ ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۵۸ و ۰۶۱۳۴۱۴۴۳۲۰ برای پاسخ‌گویی به پرسش‌ها اختصاص دارد.

دیگر خبرها

  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران