Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در امور بانوان ضمن مرور فعالیت‌های انجام شده در این بخش طی سال گذشته، رویکرد فدراسیون در حوزه بانوان برای سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، شادی قیاسی با یادآوری اینکه مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان سال جاری به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، اظهار داشت: بر همین اساس نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان همزمان با تیم ملی مردان سال گذشته در بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برپایی این اردو از 9 ورزشکار دعوت شد، خروجی یک هفته پیگیری تمرینات هم دعوت از 6 نفر از آنها برای اردوی دوم بود که اردیبهشت ماه به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق با تاکید بر اینکه تیم ملی نجات غریق بانوان با ترکیب کامل متشکل از چهار ورزشکار در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت می‌کند، یادآور شد: این حضور در بخش ساحلی مسابقات انجام می‌شود. به همین منظور در مجموع چهار مرحله اردوی آماده سازی برای تیم پیش بینی شده است تا ورزشکاران در بهترین شرایط ممکن عازم مسابقات شوند.

قیاسی از شرایط اردونشینان و آمادگی آنها در اردوی نخست ابراز رضایت کرد و گفت: تلاش مان برای مدال آوری در مسابقات جهانی است اگرچه صرف حضور و رقابت با تیم‌های دیگر کشورها هم برای فدراسیون و وزارت ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اشاره‌ای به فعالیت‌های انجام شده در حوزه بانوان طی سال گذشته داشت و گفت:  بعد از دو سال وقفه و با وجود ادامه پاندمی کرونا، مسابقات قهرمانی کشور را هم با حضور 20 تیم و در سطح کیفی قابل قبول برگزار کردیم.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق با بیان اینکه انجام واکسیناسیون و صدور مجوزهای لازم شرایط را برای برگزاری دوره های آموزشی حضوری در نیمه دوم سال مهیا کرد، ادامه داد: بر همین اساس در این نیمه از سال دوره های داوری، مربیگری و همسان سازی مدرسان آب درمانی را به صورت جامع برگزار کردیم. همچنین برگزارکننده  بیش از 15 کارگاه در بخش همگانی و آب درمانی بودیم.

قیاسی در تشریح رویکرد مورد نظر فدراسیون نجات غریق و غواصی برای سال جاری نیز گفت: بر اساس درخواست واصله از استان ها و همچنین کسب مجوز لازم از وزارت ورزش، پیگیر برگزاری دوره‌های مربیگری و آب درمانی در استان‌ها هستیم. ضمن اینکه تدوین سرفصل های آموزشی جهت برپایی دوره های ارتقای مدرسی درجه 3 آب درمانی را هم دنبال می‌کنیم.

به گفته نایب رئیس امور بانوان فدراسیون، یکی از اولویت‌های این فدراسیون در سال جاری تمرکز بر کمیته پیشگیری از غرق شدگی است به گونه‌ای که در زمینه آموزش و همچنین فرهنگ سازی، فعال‌تر و پویا‌تر از قبل فعالیت داشته باشد. در همین راستا تعریف سرفصل های آموزشی جدید و ابلاغ به استان‌ها در برنامه است.

فعال کردن کانون‌های استعدادیابی دیگر برنامه پیش بینی شده فدراسیون برای سال جاری است. وی البته اجرای این برنامه را منوط به بازگشایی استخرها عنوان کرد و گفت: مکاتبه اولیه با استان‌ها انجام شده است. به محض آغاز به کار استخرها، این کانون فعالیت خود را آغاز خواهند کرد تا بتوانیم پیگیر اهداف و برنامه‌های مان در زمینه استعدادیابی باشیم.

شادی قیاسی در پایان بر به روزرسانی سرفصل‌های آموزشی در کمیته‌های داوری و مربیگیری بر اساس منابع اطلاعاتی جهانی تاکید کرد و گفت: از برگزاری دوره‌های آموزشی و ارتقا نتیجه لازم حاصل نخواهد شد مگر اینکه این دوره‌ها طبق استانداردهای جهانی برگزار شود. به همین دلیل به روزرسانی سرفصل های آموزشی در دستور کار است.

انتهای پیام//

لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی نجات غریق بانوان نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ یک تیم به ایران پیشنهاد بازی دوستانه داد ۲ رسانه آلمانی: سردار بیمار است ۳ زلزله دوباره در پرسپولیس ۴ جانشین پسر یحیی معرفی شد ۵ این همه تبعیض تا به کی؟!/ به آنهایی که نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، خسته نباشید می‌گویم ۶ تلاش‌ها برای بازگشت ستاره پرسپولیس ادامه دارد ۷ نمره 20 برای پرسپولیس ۸ توقف استقلال در شب درخشش حسینی/ پیکان شانس‌های پرسپولیس را زنده نگه داشت ۹ رونالدو: به شما مربوط نیست پسرم چه می‌پوشد ۱۰ ستاره نساجی بازی مقابل استقلال را از دست داد ۱۱ اشتباهات فردی کار دست پرسپولیس داد/ شرایط سخت است اما باید امیدوار بود ۱۲ گزینه سرمربیگری تیم ملی وارد ایران شد ۱۳ گلزن دربی متواری شد! ۱۴ مشکل عجیب استقلال مجیدی؛ قهر با تماشاگران! مهمترین اخبار لوکس نشینان و لوکس سواران در تور مالیات!  ذخایر گاز آمریکا رو به اتمام است! استقلال گاف ندهد قهرمان است/ مجیدی مراقب تمرکز بازیکنان باشد مهشید افشارزاده: سودای بازیگری افراد بسیاری را در دام سوءاستفاده‌گران می‌اندازد/ انتخاب بازیگر باید بر اساس توانایی باشد نه مسائلی چون زیبایی چهره! اشتباهات فردی کار دست پرسپولیس داد/ شرایط سخت است اما باید امیدوار بود آخرین اخبار ورزشی تیم ملی نجات غریق بانوان با ترکیب کامل به مسابقات جهانی اعزام می‌شود پایان مرحله دوم اردوی تیم ملی آقایان حضور مهمانان ویژه در تمرین تیم فوتبال امید فروحی: 12 طرح ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال جدید اجرا می‌شود طارمی: برد پورتو مهم‌تر از گلزنی من است لیگ شطرنج بوندس‌لیگا؛ مقصودلو گام نخست را محکم برداشت نویدکیا: هر چهار تیم شانس صعود دارند/ به فکر بازی بعد هستیم مهاجم پرسپولیس به جراحی راضی شد؟ اولویت‌های یوونتوس برای فصل آینده لو رفت بهترین افراد برای هدایت تیم‌های ملی انتخاب شدند/ باید از حواشی و شیطنت دوری کرد در حاشیه دیدار پرسپولیس - آلومینیوم استقلال- نساجی؛ مجیدی مقابل گربه سیاه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم اشتباهات فردی کار دست پرسپولیس داد/ شرایط سخت است اما باید امیدوار بود ابهام در جدایی بازیکن پرسپولیس استقلال گاف ندهد قهرمان است/ مجیدی مراقب تمرکز بازیکنان باشد اخبار برگزیده نشست مشترک دولت و مجلس به میزبانی رئیس‌جمهور از سکوت سازمان محیط زیست درباره پتروشیمی میانکاله تا فقدان مجوز زیست محیطی پشت پرده خداحافظی دوباره گل‌محمدی برترین روزه از دیدگاه امام علی (ع) چیست؟ از شگفتی‌ساز جام حذفی چه می‌دانید؟ نکاتی درباره خوردن وعده های ماه رمضان که نمی‌دانید رئیس مجلس پاکستان استعفا کرد روش های موثر برای کاهش سردرد در ماه رمضان سپاهان- الدحیل؛ نویدکیا برنده است یا کرسپو؟ مس، طلا شد سدی از آلومینیوم روبروی شاگردان یحیی افزایش تدریجی ترافیک در معابر شهر تهران شبکه اجتماعی نشست خزعلی با امضا کنندگان بیانیه" آزار زنان" رونالدو: به شما مربوط نیست پسرم چه می‌پوشد اتاق فرمان قتل طلبه های سنی و شیعه به احتمال قوی یکی است! ۸۷ درصد متقاضیان، وام ازدواج خود را دریافت کردند کاهش نرخ رشد نقدینگی برای چهارمین ماه متوالی واکنش ستاره پرسپولیس به اتهامی بزرگ! سنگ تمام سرمربی اسبق تیم ملی برای علی دایی آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نجات غریق بانوان فدراسیون نجات غریق سرفصل های آموزشی نجات غریق بانوان مسابقات جهانی نجات غریق آب درمانی نایب رئیس سال جاری دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات