Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:04:57 GMT

اتصال ۵۹ روستا به شبکه گاز استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۲۶۶۷

اتصال ۵۹ روستا به شبکه گاز استان اردبیل

سردار اسماعیلی گفت: گازرسانی به نقاط مختلف استان اردبیل یکی از برکات نظام و دولت است که با شتاب بسیار مطلوبی انجام می‌شود، به طوری که در چند سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ روستای جدید به شبکه گازرسانی متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل می گوید: بر این اساس تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی در استان اردبیل به یک‌هزار و ۴۴۸ روستا و تعداد مشترکین در این بخش نیز به ۱۴۳ هزار مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، پارسال 18 هزار و ۸۹۲ مشترک جدید در بخش‌های خانگی و تجاری جذب این شرکت شده است و  بیش از ۳۸۶ هزار مشترک هم در بخش شهری از گاز طبیعی برخوردار هستند.

سردار اسماعیلی ارتقای روش‌های خدمت‌رسانی در کنار جذب مشترکین جدید را از اقدام‌های ارزنده در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع برشمرد و گفت: تمامی خدمات این شرکت به صورت غیرحضوری ارایه می‌شود و شهروندان می‌توانند با ورود به وبسایت شرکت گاز استان اردبیل از طریق منو میز خدمت الکترونیکی با وارد کردن کد اشتراک به خدمات ارایه شده در بستر وب دسترسی داشته باشند.

او در ادامه نیز از مشترکین شرکت گاز درخواست کرد تا نسبت به رعایت موارد ایمنی توجهی خاص داشته باشند تا در آینده از حوادث ناشی از مصرف ناایمن گاز طبیعی در استان اردبیل پیشگیری شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل می گوید: تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس شرکت گاز استان اردبیل تا کنون ۵۲۹ هزار و ۷۳۹ مورد است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه گازرسانی رعایت حقوق شهروندی شرکت گاز استان اردبیل گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست