Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد دو سوم شهروندان آمریکایی وضعیت اقتصادی این کشور را بد توصیف کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج یک نظرسنجی که توسط شبکه سی بی اس انجام شده حاکی از آن است که، 63 درصد آمریکایی ها معتقدند اقتصاد ملی این کشور در وضعیت بدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، 66 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این باورند که افزایش سرسام آور قیمت ها در ماه گذشته، طی 40 سال اخیر بی سابقه بوده و باعث سخت تر شدن زندگی شده است.

بر اساس این گزارش، در میان افرادی که وضعیت اقتصادی آمریکا را بد عنوان کرده‌اند، 86 درصد علت را ناشی از تورم و 82 درصد نیز علت را ناشی از افزایش بهای سوخت می دانند.

همچنین، 69 درصد شرکت کنندگان، علت وضعیت بد اقتصادی را به دلیل کمبود کالاها و خدمات و 50 درصد نیز علت را بی اعتمادی به دولت جو بایدن می دانند.

در ادامه نتایج این نظر سنجی آمده است که افزایش قیمت ها منجر به جمع آوری و ذخیره کالاها توسط مردم شده و 66 درصد نیز اظهار کرده‌اند که به دلیل افزایش قیمت ها هزینه های سرگرمی، مسافرت و فعالیت های مختلف خود را کم کرده‌اند.

به علاوه، 64 درصد شرکت کنندگان بیان کرده اند که به دلیل افزایش قیمت ها استفاده از خودروی شخصی را کاهش داده و 53 درصد نیز هزینه های غذا و خوار و بار خود را کاهش داده‌اند.

بر این اساس، زمانی که قیمت سوخت کم بود، 65 درصد شرکت کنندگان معتقد بودند جو بایدن می تواند اقداماتی انجام دهد در حالیکه پس از افزایش قیمت سوخت، این عدد به 35 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/‎

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت کنندگان افزایش قیمت درصد نیز قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند

ایسنا/خراسان رضوی کنکور سراسری در خراسان رضوی با حضور ۹۱ هزار و ۳۲۶ داوطلب در ۵ گروه آزمایشی آغاز شد. 

روز نخست نوبت اول ماراتن کنکور سراسری از دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور در ۳۸ حوزه امتحانی خراسان رضوی آغاز شد. صبح امروز آزمون سراسری دو گروه آزمایشی ریاضی و انسانی که هر کدام به ترتیب دارای ۱۰ هزار و ۲۱۷ نفر و ۳۱ هزار و ۷۳۰ داوطلب در استان هستند، برگزار می‌شود.

بعدازظهر امروز نیز کنکور سراسری رشته‌های زبان و هنر در سرتاسر خراسان رضوی برگزار می‌شود. در این دو گروه نیز به ترتیب ۶۰۴۸ نفر و ۵۱۱۵ نفر در کل استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نهایتا صبح فردا (جمعه ۷ اردیبهشت) نیز ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر در خراسان رضوی برای شرکت در کنکور تجربی وارد حوزه‌های امتحانی می‌شوند. امسال نیز مانند سال‌های گذشته گروه آزمایشی علوم تجربی دارای بیشترین تعداد داوطلب می‌باشد، به طوری‌که حدود ۴۲ درصد کل شرکت‌کنندگان کنکور در خراسان رضوی را داوطلبان رشته تجربی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، در کل کشور یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر برای نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۱ هزار و ۳۲۶ نفر از خراسان رضوی هستند. بدین ترتیب حدود ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور را داوطلبین این استان تشکیل می‌دهند.

نوبت دوم کنکور امسال نیز هفتم و هشتم تیرماه در سرتاسر کشور برگزار می‌شود و داوطلبان بر اساس بهترین تراز خود انتخاب رشته می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • نرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند