Web Analytics Made Easy - Statcounter

راضیه موسوی برای مجموعه شعر «تشنه‌ای و کویر در خانه است» و رضا شالبافان برای مجموعه شعر «عیلام بعد از حمله آشور بانی‌پال» تندیس چهارمین دوره جایزه ادبی الوند را گرفتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین دوره جایزه ادبی الوند در حوزه شعر (تندیس کتاب سال الوند و تندیس الوند به انتخاب انجمن علمی نقد ادبی ایران) با معرفی راضیه موسوی برای مجموعه شعر «تشنه‌ای و کویر در خانه است» و رضا شالبافان برای مجموعه شعر «عیلام بعد از حمله آشور بانی‌پال» به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش تندیس کتاب سال الوند

دبیرخانه جایزه ادبی الوند در بخش کتاب سال، با بررسی نهایی چهار مجموعه شعر، «آمبرولا خواهر گل‌های جهان» از نرگس برهمند، «تشنه‌ای و کویر در خانه است» از راضیه موسوی، «شیهه»سرودۀ میثم متاجی و «لب کوک» اثر آرزو سبزوار قهفرخی، مجموعه شعر راضیه موسوی را شایسته دریافت تندیس و لوح تقدیر بخش کتاب سال الوند دانست. 

بخش تندیس الوند به انتخاب انجمن علمی نقد ادبی ایران

اما در بخش تندیس الوند به انتخاب انجمن علمی نقد ادبی ایران هم با بررسی‌های داوران در دو مرحله، از میان نامزدهای دریافت تندیس که عبارت بودند از: رضا شالبافان برای مجموعه شعر «عیلام بعد از حمله آشور بانی‌پال»، قربان ولیئی برای مجموعه شعر «فقط تویی که منم» و آرزو سبزوار قهفرخی برای مجموعه شعر «لب کوک»؛ انجمن علمی نقد ادبی ایران کتاب «عیلام بعد از حمله آشور بانی‌پال» سرودۀ رضا شالبافان را به عنوان کتاب برگزیده انتخاب و معرفی کرد.

داوران این دوره از جایزه ادبی الوند در بخش «انجمن علمی نقد ادبی ایران» و بخش «کتاب سال» به ترتیب حروف الفبا عبارت بودند از: دکتر عیسی امن‌خانی، دکتر نرگس باقری، علیرضا بهرامی، دکتر زهیر توکلی، دکتر سینا جهاندیده، دکتر ابراهیم خدایار، دکتر سیدمهدی طباطبایی، دکتر سیدعلی قاسم‌زاده، و حسن گوهرپور .

چهارمین دوره جایزه کتاب سال الوند برای این دوره هم آیین پایانی به صورت حضوری نخواهد داشت.

شعر جدید مهدی جمشیدی در رثای آوینی|کاش امروز، تو را در دلِ خود حبس کند!شعر جدید افشین علا برای شهید حریم رضوی/ "گیرد سرش را تا رضا بر روی زانو‌ در حرم"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شعر کتاب و ادبیات شعر کتاب و ادبیات انجمن علمی نقد ادبی ایران جایزه ادبی الوند برای مجموعه شعر کتاب سال الوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از ۵ شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • بحران ادبیات داریم