Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@22:17:28 GMT

طرح موسوم به «صیانت» به صحن علنی بازگردانده شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۶۳۱۰۷

طرح موسوم به «صیانت» به صحن علنی بازگردانده شد

وکلای ملت با درخواست جمعی از نمایندگان برای لغو بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی بر اساس اصل ۸۵ قانونی اساسی موافقت کردند.

به گزارش مشرق، احمدحسین فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی از تصمیم مجلس برای بازگرداندن طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به طرح صیانت به صحن مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته فلاحی، بر اساس رای‌گیری استمزاجی که در نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس انجام شده، نمایندگان با ۱۲۰ رای موافق و ۱۰۹ رای مخالف و حدود ۹ رای ممتنع، با درخواست جمعی از نمایندگان برای لغو بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. 

بر این اساس طرح مذکور با برگشتن به صحن مجلس، به شکل عادی بررسی خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت طرح صیانت از فضای مجازی فضای مجازی مجلس شورای اسلامی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۶۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076113 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • کشاورزان با تنظیم نوبت آبیاری به حفظ ذخایر آب های زیرزمینی کمک کنند
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید